۷ شهریور ۱۴۰۰، ۱۵:۰۷
کد خبرنگار: 1101
کد خبر: 84452903
T T
۰ نفر

برچسب‌ها

سعیدی: حضور سجادی در راس ورزش بیانگر توجه دولت به نشاط جامعه است

تهران- ایرنا- دبیرکل کمیته ملی المپیک گفت: دولت با انتخاب حمید سجادی در راس وزارت ورزش و جوانان نشان داد که برای ورزش و ایجاد شور و نشاط در جامعه ارزش فوق العاده‌ای قائل است.

کیکاووس سعیدی روز یکشنبه در گفت‌وگو با ایرنا درباره انتخاب حمیدی سجادی در راس وزارت ورزش و جوانان گفت: رئیس جمهوری در این مسیر هوشمندی به خرج داد و با شجاعت به مدیری اعتماد کرد که انتخابش از این حیث نوعی سنت شکنی است. سجادی باری سنگین بردوش گرفته و انتظارات از وی به مراتب بیشتر از وزیرانی است که در گذشته به وزارت ورزش آمدند و رفتند. اکنون شرایط بسیار متفاوت از گذشته شده است و افق‌های روشن‌تری دیده می‌شود.

وی ادامه داد: بالا رفتن انتظارات از وزیر جدید ورزش و جوانان دو منشا عمده دارد؛ نخست توقعات خانواده ورزش و دوم انتظار مجلس و جامعه است که باید با تمام وجود برای برآورده شدن این انتظارات، سنجیده و دقیق با یک تیم قوی حرکت کند و اگر بتواند نیروهای کارآمد و دلسوز و دارای فکر و اندیشه سالم و نوآور را در بخش‌های مختلف مدیریتی استفاده کند، موفق خواهد شد.

سخنگوی کمیته ملی المپیک می‌گوید: آینده‌ای روشن در انتظار ورزش ایران است، چون تمام بزرگان و پیشکسوتان و کارشناسان ورزش به انسجام و اتحادی رسیده‌اند که تاکنون کمتر شاهد چنین اتحاد همگانی بوده‌ایم.

سعیدی افزود: ورزش کشور با وجود شرایط سخت ناشی از پاندمی کرونا حرکت رو به رشدی را آغاز کرده و همه باید کمک کنیم تا برای بازی‌های آسیایی ۲۰۲۲ کاروان کشورمان درخشان‌تر از گذشته حاضر شود و زمینه‌های این موفقیت ریل گذاری شده است و فدراسیون‌های ورزشی خود را با شرایط موجود وفق داده اند.

وی اضافه کرد: از طرفی همدلی و همراهی کمیته ملی المپیک با مجموعه فدراسیون‌ها و وزارت ورزش در بهترین سطح خود قرار دارد و دولت هم با انتخاب سجادی نشان داد که برای ورزش و جوانان و ایجاد شور و نشاط در جامعه ارزش فوق العاده‌ای قایل است. بنابراین جایی برای نگرانی نیست.

دبیرکل کمیته ملی المپیک تاکید کرد: مجموع این اتفاقات خوب و همدلی جامعه ورزش و هماهنگی کمیته ملی المپیک و وزارت ورزش آینده‌ای روشن‌تر از گذشته را ترسیم کرده است و باید به وزیر جدید فرصت داد تا وی با مطالعه و شناخت از فضای موجود بهترین انتخاب‌ها را داشته باشد؛ با شناختی که وی به عنوان فرزند این خانواده از فضای ورزش ایران و جهان دارد شاهد سرعت بخشیدن به حرکت رو به جلو قطار ورزش خواهیم بود.

سرخط اخبار ورزش

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha