۲۷ مرداد ۱۴۰۰، ۱۸:۵۸
کد خبرنگار: 1287
کد خبر: 84441924
T T
۰ نفر

برچسب‌ها

نماز جمعه ۲۹ مردادماه در شهرکرد برگزار نمی‌شود

۲۷ مرداد ۱۴۰۰، ۱۸:۵۸
کد خبر: 84441924
نماز جمعه ۲۹ مردادماه در شهرکرد برگزار نمی‌شود

شهرکرد -ایرنا- ستاد برگزاری نماز جمعه مرکز چهارمحال و بختیاری با صدور اطلاعیه‌ای اعلام کرد: نماز جمعه این هفته شهرکرد در تاریخ ۲۹ مردادماه برگزار نمی‌شود.

به گزارش روز چهارشنبه ایرنا از ستاد برگزاری نماز جمع استان، در این اطلاعیه آماده است: به اطلاع مردم مومن، ولایت‌مدار و نمازگزار شهرکرد می‌رساند، در این مقطع زمانی که استان ما بیشترین آمار مبتلا به ویروس کرونایی را شاهد است، با توجه به اینکه برگزاری نمازجمعه در مصلای امام خمینی (ره) شهرکرد به خاطر فضای بزرگ و تهویه هوای مناسب ممنوعیت برای برگزاری ندارد و مجوز ستاد کرونا را دارد اما به دلیل همراهی با کادر بهداشت و درمان استان و حفظ سلامت نمازگزاران با نظر نماینده محترم ولی فقیه در استان نماز جمعه این هفته در شهرکرد اقامه نمی‌شود.

در این اطلاعیه آمده است،  از همه مردم استان خواهشمندیم جهت سلامتی خود و اطرافیانشان و مقابله با این ویروس منحوس به دستورالعمل‌های ستاد کرونا و متخصصان بهداشت و درمان در رعایت موارد بهداشتی و پرهیز از حضور در تجمعات و مهمانی‌های توجه جدی نمایند و برای دفع این بلا  از دعا و تضرع در درگاه الهی غافل نشوند.

به گزارش ایرنا، از ایتدای شیوع کرونا تاکنون (۲۷ مرداد)، ۱۷۸ هزار و ۵۶۹ تست مولکولی تشخیص کرونا در استان گرفته شده که بر اساس آن ابتلای ۶۴ هزار و ۳۸۹ نفر به این ویروس قطعی شده است.

بر اساس آخرین رنگ‌بندی وزارت بهداشت، درمان و  آموزش پزشکی، تمامی ۱۰ شهرستان چهارمحال و بختیاری در وضعیت قرمز (خیلی پرخطر) شیوع کرونا قرار دارد.

تمامی تخت‌های بیمارستانی ویژه بیماران کرونایی چهارمحال و بختیاری که حدود ۷۰ درصد ظرفیت تخت‌های بیمارستانی استان را شامل می‌شود، تکمیل شده و بیمارستان صحرایی در شهرستان‌های شهرکرد و فارسان برای خدمات‌رسانی به بیماران برپا شده است.

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha