تکمیل ۳۰ سد نیمه‌تمام از اولویت‌های محرابیان در وزارت نیرو است

تهران - ایرنا -سخنگوی کمیسیون آموزش و تحقیقات مجلس شورای اسلامی، تکمیل 30 سد نیمه تمام را از برنامه های علی اکبر محرابیان در صورت تصدی وزارت نیرو عنوان کرد.

به گزارش خبرنگار سیاسی ایرنا، «رضا حاجی پور»  با اشاره به حضور علی اکبر محرابیان در نشست امروز کمیسیون آموزش مجلس و استماع برنامه‌های وی گفت:  وزیر پیشنهادی نیرو در این نشست به تشریح برنامه های خود در صورت تصدی وزارت نیرو پرداخت که اتمام طرح های نیمه تمام کشور از جمله این برنامه هاست.

وی ادامه داد:‌ طبق گفته وزیر پیشنهادی نیرو ۳۰ سد نیمه تمام در کشور وجود دارد که تکمیل این طرح‌ها را هدفگذاری کرده‌اند. البته با توجه به قطعی برق و کمبود آب در کشور،  اعضای کمیسیون خواستار تشریح برنامه‌های محرابیان دراین باره و حل مشکلات این حوزه بودند.

 حاجی‌پور همچنین با اشاره به حضور «سیدرضا فاطمی امین» وزیر پیشنهادی صنعت،  معدن و تجارت در جلسه کمیسیون گفت:‌ وزیر پیشنهادی  در این  نشست از توجه ویژه‌ای به شرکت‌های دانش بنیان خبر داد و بر همکاری موثر و مداوم با کمیسیون آموزش در صورت رسیدن به وزارت نیز تاکید کرد.

به گزارش ایرنا، «علی اکبر محرابیان» متولد سال ۱۳۴۸ خوانسار و دانش آموخته مهندسی عمران از دانشگاه علم و صنعت  و کارشناسی ارشد اقتصاد از دانشگاه تهران است. وی درحال حاضر دانشجوی دکترای اقتصاد واحد علوم تحقیقات است.

وزیر صنایع و معادن در دولت‌های نهم و دهم، دستیار ویژه رییس جمهور و مجری طرح مهر ماندگار (با هدف تکمیل و راه‌اندازی صدها طرح و پروژه کلان کشور بویژه در حوزه سد، نیروگاه، آبرسانی، پالایشگاه پتروشیمی، راه و راه آهن، بندر و...)، مشاور رییس جمهور، ریاست ستاد تبصره ۱۳ مجری نوسازی ناوگان خودرویی کشور، سهمیه‌بندی بنزین و توسعه حمل و نقل عمومی، عضو شورای عالی فنی کشور، عضو شورای پول و اعتبار و رییس کارگروه حمایت از تولید کالاهای داخلی از جمله سوابق مدیریتی و اجرایی محرابیان است.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha