۱۳ مرداد ۱۴۰۰، ۲۱:۴۰
کد خبرنگار: 3028
کد خبر: 84426870
T T
۰ نفر

برچسب‌ها

استقلال دست‌نیافتنی‌تر شد؛ فاصله با پرسپولیس به پنج رسید

تهران- ایرنا- استقلال برای سیزدهمین بار به فینال جام حذفی صعود کرد و فاصله خود را با نزدیک‌ترین تعقیب کننده یعنی پرسپولیس به پنج رساند.

به گزارش ایرنا، استقلال در چارچوب مرحله نیمه‌نهایی رقابت‌های جام حذفی فوتبال ایران با نتیجه دو بر یک از سد گل‌گهر سیرجان گذشت و به دیدار نهایی صعود کرد.

آبی‌پوشان تهرانی همانند فصل قبل موفق شدند به دیدار نهایی صعود کنند. آنها حالا برای سیزدهمین بار در فینال جام حذفی حاضر می‌شوند که این در نوع خود یک رکورد دست نیافتنی است. آبی‌پوشان تهرانی در چهار فصل اخیر سه بار به دیدار نهایی صعود کرده‌اند.

نزدیک‌ترین تعقیب‌کننده استقلال در این راه پرسپولیس است که تا به اینجا هشت بار به مسابقه فینال رسیده است. ملوان هم این فرصت را دارد تا با رسیدن به دیدار نهایی در کنار پرسپولیس قرار بگیرد.

آبی‌پوشان پایتخت در ۱۲ حضور قبلی خود هفت برد و پنج شکست را تجربه کرده‌اند. آنها آخرین بار به تراکتور تبریز با نتیجه سه بر دو باختند و باید دید فرهاد مجیدی در دومین صعود مجدد به بازی نهایی چه نتیجه‌ای را کسب می‌کند.

آخرین پیروزی این تیم پایتخت‌نشین هم به فصل ۹۷-۹۶ برمی گردد که تیم وینفرد شفر توانست با یک گل از سد خونه به خونه بابل گذشته و آخرین قهرمانی خود را به دست بیاورد.

اخبار مرتبط

سرخط اخبار ورزش

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha