خانه بازی‌های شناختی کانون پرورش فکری کرمانشاه افتتاح شد

کرمانشاه- ایرنا- «خانه‌ بازی‌های شناختی» کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان استان کرمانشاه روز یکشنبه در مراسمی با عنوان «بیا بازی کانون» با مشارکت دانشگاه صنعتی استان در مجتمع فرهنگی و هنری آفرینش کانون افتتاح شد.

مدیرکل کانون پرورش فکری کودکان کرمانشاه در این مراسم گفت: این مرکز امروز در محل مجتمع فرهنگی و هنری آفرینش کانون پرورش فکری کرمانشاه واقع در سه‌ راه ۲۲ بهمن این شهر رسما کار خود را آغاز کرد.

«مهناز فتاحی» افزود: در راستای رهنمودهای مقام معظم رهبری درباره‌ توجه جدی به تولید و اقتصاد دانش‌بنیان و با هدف تقویت و گسترش همکاری‌های مشترک در سطح استان و ایجاد اشتغال مولد و پایدار و ترویج فضای فرهنگ نوآورانه و فن‌آورانه برای کودکان و نوجوانان، براساس قرارداد مشارکت بین دانشگاه صنعتی و کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان استان کرمانشاه، اولین شعبه‌ مرکز سرگرمی‌های فن‌آورانه و بازی‌های خلاقانه‌ی شناختی کار خود را آغاز کرد.

وی اظهار داشت: خانه‌ بازی‌های شناختی متشکل از مجموعه‌بازی‌های شناختی با سطح فناوری بالا و بسیار جذاب است.

به گفته فتاحی آماده‌سازی نهایی این مرکز مدتی است که به پایان رسیده اما افتتاح آن، چند نوبت به دلیل شیوع کرونا و تغییر وضعیت شهر کرمانشاه به تعویق افتاده بود.

کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان استان کرمانشاه نزدیک به ۴۰ مرکز ثابت، سیار و پستی دارد و نزدیک به ۱۰۰ هزار نفر عضو مراکز کانون هستند.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha