هیات فوتبال فارس: رفتار ناظر داوری دیدار فجر و شاهین ناشایست بود
داوود رفعتی ناظر داوری بازی فجر و شاهین بوشهر در جلو عکاسان

شیراز-ایرنا- رییس هیات فوتبال فارس اعلام کرد: رفتار ناشایست ناظر داوری فدراسیون نسبت به عکاسان ، بازیکنان و دیگر دست اندرکاران به هنگام دیدار تیم های فجر شهید سپاسی شیراز و شاهین شهرداری بوشهر را محکوم و کتبا اعتراض خود را به فدراسیون ارسال کردیم.

 به گزارش ایرنا، شامگاه دوشنبه ۲۱ تیر ماه پس از پایان این بازی در ورزشگاه پارس شیراز، عکاسان و تصویربرداران برای تهیه عکس به سمت نیمکت تیم میزبان رفتند که با رفتار ناشایست و همراه با توهین داوود رفعتی ناظر داوری مواجه شدند.

او حتی اجازه نداد بازیکنان تیم فجر شادی کنند و با رفتار تند آنها را روانه رختکن کرد و میکروفون یکی از تصویر برداران  را به بیرون پرت کرد.

غلامعلی هنرپیشه رئیس هیات فوتبال فارس سه شنبه در گفت وگو با خبرنگار ایرنا اعلام کرد: شامگاه دوشنبه در ورزشگاه پارس حضور داشتم و رفتار زشت داوود رفعتی ناظر داوری بازی که در شهرهای دیگر هم اتفاق افتاده است از نزدیک دیدم.

مدیر تیم های ملی فوتسال اضافه کرد: برای همین منظور و همچنین بازی هفته آخر تیم فجر امروز سه شنبه  درمحل  فدراسیون حضور یافتم تا رسما شکایت و پیگیری کنم.  

اجرای قوانین با حرکات نادرست ؟ کمیته انضباطی بر خورد کند

هنرپیشه اضافه کرد: اجرا کردن قوانین که نباید با حرکات زشت و توهین اعمال شود که متاسفانه این رفتار غیر ورزشی هم توسط این ناظر  در جاهای دیگر شاهد بودیم و باید فدراسیون فوتبال و کمیته انضباطی با اینگونه رفتارهای تلخ و هنجار شکن در میدان ورزشی برخورد کند.

رییس هیات فوتبال فارس ادامه داد :بازیکنان تیم فجر مقابل شاهین بوشهر کار بزرگی کردند که جای تقدیر دارد اما حضور شان در لیگ برتر هنوز قطعی نشده و باید بازی آخر مقابل تیم گل ریحان البرز را ببرند تا جواز حضور در لیگ برتر کسب کنند ضمن اینکه این تیم قعر جدولی  و سقوط  کرده را نباید دست کم بگیرند.

تیم فوتبال فجر شهید سپاسی شیراز شامگاه دوشنبه از هفته سی و سوم رقابت های فوتبال دسته یک جام آزادگان در ورزشگاه پارس شیراز با نتیجه سه بر صفر تیم شاهین بوشهر را شکست داد و گامی بزرگ برای صعود به لیگ برتر برداشت.

هفته آحر رقابت های فوتبال دسته اول کشور ۲۸ تیر ماه برگزار می شود و طی آن تکلیف ۲ تیم صعود کننده به لیگ برتر مشخص خواهد شد.

تیم های فجر و هوادار تهران با توجه به تفاضل گل بسیار خوب و  بازی آسانی که با حریفان خود در هفته آخر دارند، بیش از ۹۸ در صد راه ورود به لیگ برتر را طی کرده اند.

 در رقابت های فرسایشی فوتبال دسته یک کشور ۱۸ تیم شرکت دارند پس از انجام ۳۴ بازی تیم های اول و دوم جدول به لیگ برتر دوره بیست و یکم صعود خواهند کرد و سه تیم انتهای جدول هم راهی دسته دوم می شوند.
چوکا تالش، نود ارومیه و گل ریحان البرز هم به دسته دوم سقوط کردند. 

اخبار مرتبط

سرخط اخبار استان‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha