۱۵ تیر ۱۴۰۰، ۱۷:۱۳
کد خبرنگار: 5202
کد خبر: 84394926
T T
۰ نفر

برچسب‌ها

بررسی مشکلات قهرمانان موتورسواری با حضور رییس فدراسیون

تهران - ایرنا - رییس فدراسیون موتورسواری و اتومبیلرانی در نشستی با حضور ورزشکاران و قهرمانان موتورسواری، به بررسی مشکلات و دغدغه آنها پرداخت.

به گزارش ایرنا، این جلسه امروز و در پیست مجموعه ورزشی آزادی تهران برگزار شد و جمعی از ورزشکاران رشته موتورسواری با مازیار ناظمی رئیس فدراسیون و محمد توسلی کیا رئیس هیات موتورسواری و اتومبیلرانی استان سیستان و بلوچستان دیدار و گفت‌وگو کردند.

در این جلسه که سهند دلداده سرپرست کمیته موتور ریس هم حضور داشت در خصوص برگزاری مسابقات، آموزش، جذب اسپانسر ، مشکلات و دغدغه های ورزشکاران بحث و گفتگو شد.

مازیار ناظمی با اشاره به برگزاری جلسات دوره‌ای با کمیته های تخصصی فدراسیون گفت: به دنبال انسجام بخشی در ساختار فدراسیون هستیم. برای تهیه آمار مشخص از وضعیت ورزشکاران، پیست ها و نظم دهی به بخش های مختلف فدراسیون به طرح و فکر نو نیاز داریم و برای تشکیل لیگ باید با تعامل و ساماندهی باشگاه ها این مورد انجام شود.

وی ادامه داد: با کمک شما می توانیم فضای آموزشی را  احیا کنیم و هر کس به سهم خودش تلاش کند تا خانواده موتورسواری و اتومبیلرانی به جایگاه واقعی اش برسد وتا به ارتقای سطح فدراسیون کمک شود.

اخبار مرتبط

سرخط اخبار ورزش

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha