۱۱ تیر ۱۴۰۰، ۱۵:۰۵
کد خبرنگار: 1452
کد خبر: 84390237
T T
۰ نفر

برچسب‌ها

تردد موتورسواران ورزشی همدان پیگیری می‌شود

۱۱ تیر ۱۴۰۰، ۱۵:۰۵
کد خبر: 84390237
تردد موتورسواران ورزشی همدان پیگیری می‌شود

همدان- ایرنا- دبیر هیات موتورسواری و اتومبیلرانی همدان گفت: تردد موتورسواران ورزشی تحت پوشش این هیات در سطح شهر همدان را پیگیری می‌کنیم و تاکنون نشست‌هایی را برای حل این مشکل داشته‌ایم.

به گزارش ایرنا محمد صادقی روز جمعه در نشست بررسی مشکلات موتورسواران ورزشکار همدانی اظهار داشت: با هماهنگی صورت گرفته با مدیران شهری، دادستانی، نیروی انتظامی و همچنین اخذ مصوبه شورای تامین در صدد آن هستیم تا به موتورسواران به صورت قانونی کارت داده شود.

وی تاکید کرد: البته صدور این کارت مستلزم رعایت مقررات راهنمایی و رانندگی است تا موتورسواران بتوانند با شرایط بهتر و مناسب‌تری در سطح شهر تردد داشته باشند.

صادقی اضافه کرد: تمام تلاش مدیران و مجموعه هیات موتورسواری و اتومبیلرانی همدان ارتقا جایگاه این استان در سطح ملی و همچنین معرفی موتورسواری به عنوان یک ورزش حرفه‌ای است.

دبیر هیات موتورسواری و اتومبیلرانی همدان این رشته ورزشی را در کنار حرفه‌ای بودن نیازمند علاقه دانست و گفت: اخلاق مداری مولفه‌ای مهم در این رشته است که این مهم باید توسط ورزشکاران در همه زمینه‌ها رعایت شود.

صادقی با بیان اینکه اقدامات مهمی در خصوص راه‌اندازی و تکمیل پیست اندرو و تکمیل ساختمان انجام شده است، گفت: با دعوت مدیران شهری، شهردار و اعضای شورای شهر و همچنین برنامه ریزی جهت حضور استاندار در پیست، تلاش کرده‌ایم جایگاه این رشته را هرچه بهتر و بیشتر در نگاه مدیران استانی ارتقا دهیم.

وی گفت: تعصب داشتن نسبت به حرفه و مسیری که در آن فعالیت می‌کنیم رمز موفقیت است و به طور قطع با توجه به پتانسیلی که در مجموعه موتورسواران استان وجود دارد می‌توان افتخارات زیادی را در سطح کشور کسب کرد ضمن اینکه در حال حاضر آقای جهانیان رییس هیات موتورسواری و اتومبیلرانی همدان عضو هیات رییسه فدراسیون و پیردهقان نیز به عنوان رئیس کمیته اندرو کشور دارای جایگاه ملی هستند.

صادقی با اشاره به نشست موتورسواران با حمید سیفی مدیرکل ورزش و جوانان پیرامون جانمایی مناسب برای پارکینگ موتورسواران در محل پیست شهید مفتح گفت: همچنین در نشست‌های مختلف با مدیران منابع طبیعی با موضوع راه‌های مجاز تردد ورزشکاران این رشته از ما خواسته شده تا چندین مسیر را پیشنهاد دهیم که بدون وارد شدن خسارت به منابع طبیعی و مزارع کشاورزان موتورسواران بتوانند تردد کند.

وی افزود: براین اساس مسیرهایی نقطه گذاری و تصویربرداری شده و اقداماتی در حال انجام است.

همدان یکی از استان‌های پرطرفدار در رشته موتورسواری کشور است و تاکنون مدال‌های رنگارنگ در این رشته نصیب ورزشکاران همدانی شده است.

سرخط اخبار استان‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha