۱۰ تیر ۱۴۰۰، ۱۷:۳۱
کد خبرنگار: 1452
کد خبر: 84389847
T T
۰ نفر

برچسب‌ها

مدیرکل ورزش همدان: به دنبال احیای زیرساخت‌های پیست اسکی هستیم

همدان- ایرنا- مدیرکل ورزش و جوانان استان همدان با بیان اینکه پیست اسکی تاریکدره در سال‌های اخیر حفظ و نگهداری نشده است، اظهار داشت: به دنبال احیای زیرساخت‌های پیست اسکی همدان هستیم.

به گزارش ایرنا حمید سیفی روز پنجشنبه در نشست بررسی وضعیت پیست اسکی همدان افزود: توسعه ورزش اسکی در همدان موجب رونق گردشگری ورزشی و جذب توریسم می‌شود بنابراین باید همه تلاش خود را برای رفع مشکلات انجام دهیم.

وی اضافه کرد: پیست اسکی همدان دارای ظرفیت‌های طبیعی و غیر طبیعی بسیار خوبی است که با توسعه زیرساخت‌ها می‌توان برای استان همدان منشا خیر باشد.

مدیرکل ورزش و جوانان همدان با بیان اینکه پیست تاریکدره نیاز به هتل و زمین چمن دارد، خاطرنشان کرد: متاسفانه سیاست گذاری و نگهداری پیست اسکی همدان طی چند سال گذشته به درستی صورت نگرفته است.

وی با اشاره به اینکه به دنبال اخذ مجوز استاندارد برای فعالیت مجدد تله سیژ پیست تاریکدره هستیم، گفت: پیست همدان به لحاظ موقعیت جغرافیایی و وجود کوه الوند و دشت میشان در اطراف آن چشم‌انداز طبیعی بکر و زیبایی دارد که امیدواریم با راه‌اندازی آن در فصل زمستان شاهد برگزاری مسابقات و برنامه‌های مختلف در سطح ملی و فراملی باشیم.

سیفی با اشاره به رفع مشکل راه دسترسی به پیست پس از چند سال با حمایت و همراهی استاندار همدان و مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای استان همدان، گفت: پیست تاریکدره می‌تواند بستر اشتغالزایی باشد.

پیست اسکی تاریکدره همدان در ۱۰ کیلومتری جنوب غربی مرکز این شهر واقع شده است.

سرخط اخبار استان‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha