۱۹ هزار و ۸۳۰ دانش آموز هرمزگانی در آزمون سراسری ۱۴۰۰ شرکت می‌کنند

بندرعباس- ایرنا- مدیرکل آموزش و پرورش هرمزگان گفت: نزدیک به ۲۸ هزار نفر در این استان در آزمون سراسری ۱۴۰۰شرکت می‌کنند که از این تعداد بیش از ۱۹ هزار و ۸۳۰ نفر دانش آموز هستند.

ایرج بیت اللهی روز شنبه در گفت و گو با ایرنا افزود: باتوجه به اینکه سلامت دانش آموزان در بالاترین اولویت قرار دارد لذا می‌طلبد تمام دستگاه‌های متولی در راستای برگزاری مطلوب آزمون سراسری، نهایت همکاری را با آموزش و پرورش داشته باشند.

وی یادآورشد: برای سلامت دانش آموزان، اتاق ایزوله برای افراد دارای بیماری‌های خاص و اتاق قرنطینه برای بیماران کرونایی در کنار حوزه‌های امتحانی آزمون سراسری اندیشیده شده است.

مدیرکل آموزش و پرورش هرمزگان اظهارداشت: حوزه های امتحانی از قبل ضدعفونی شده و بازدیدهای فنی و تخصصی در زمینه رعایت پروتکل‌های بهداشتی و فاصله گذاری اجتماعی از حوزه‌های امتحانی آزمون سراسری نیز قبل و حین برگزاری آزمون از سوی بازرسان دانشگاه علوم پزشکی استان انجام می‎شود.

بیت اللهی از همه دستگاه‌های متولی خواست در راستای ایجاد شرایط مطلوب برگزاری آزمون سراسری ۱۴۰۰ اهتمام لازم و همکاری مورد نیاز را با آموزش و پرورش داشته باشند.

آزمون سراسری ۱۴۰۰ امسال از تاریخ چهارشنبه ۹ تا ۱۲ تیرماه به مدت چهار روز و در پنج رشته تحصیلی برگزار می شود و زمان برگزاری آزمون رشته هنر در ۹ تیر، علوم ریاضی و انسانی ۱۰ تیر، علوم تجربی ۱۱ تیر و آزمون زبان های خارجی روز شنبه ۱۲ تیر است

اخبار مرتبط

سرخط اخبار استان‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha