آذربایجان غربی پایلوت برقراری ارتباط الکترونیک دادگستری شد

ارومیه- ایرنا- رییس کل دادگستری آذربایجان غربی گفت: این استان به عنوان پایلوت برای برقراری ارتباط الکترونیک دادگستری و مراجع انتظامی انتخاب شد و باید از این ظرفیت در نمایش توانمندی‌های استان استفاده کنیم.

ناصر عتباتی روز شنبه در حاشیه جلسه ویدیو کنفرانس جشنواره فناوری اطلاعات و پروژه‌های عمرانی قوه قضائیه، اظهار داشت:  فناوری اطلاعات امروز لازم و ملزوم همه نهادها و ارگانها، به خصوص دستگاه قضایی است و حتی مردم هم ناگزیر از استفاده از فناوری های نوین هستند.

وی گفت: همکاران ما در معاونت آمار و فناوری اطلاعات دادگستری استان باید متفاوت از سایر کارکنان تلاش کنند و کار آنها باید نمود بیشتری نسبت به دیگران داشته باشد.

رییس کل دادگستری آذربایجان غربی افزود: باید وضعیت خدمات بر بستر الکترونیک ماهانه گزارش شود و مدیران استانی برای آن اتخاذ تصمیم کنند.

عتباتی بیان کرد: با وجود ظرفیت بالایی که در همکاران معاونت آمار و فناوری اطلاعات و برنامه ریزی استان وجود دارد، انتظار می رود که نتایج مطلوبی در روزها و ماههای آتی در دادگستری استان رقم بخورد.

وی افزود: توسعه فعالیت‌های الکترونیکی در دستگاه قضا از مهمترین اولویت‌های ما در آذربایجان‌غربی است و این امر با جدیت پیگیری می‌شود.

به گزارش ایرنا، ارایه خدمات الکترونیک قضایی، از طرح‌های بزرگ و مهم دستگاه قضا بوده و مورد توجه و تاکید مدیران عالی دستگاه قضایی است؛  اجرای این طرح، گامی مهم در توسعه فناوری اطلاعات و ارتباطات در دستگاه قضایی و توسعه حکومت الکترونیک در کشور، به شمار می‌آید.

اخبار مرتبط

سرخط اخبار استان‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha