ائمه جمعه استان یزد: مشارکت در انتخابات پاسخ روشن مردم به دشمنان است

یزد- ایرنا- امام‌جمعه مهریز با بیان اینکه دشمنان برای جلوگیری از مشارکت مردم در انتخابات از تمام ابزارهای فرهنگی و تبلیغاتی و روانی خود استفاده کردند، گفت: ملت با حضور در این عرصه جواب یاوه‌گویان را به روشن ترین شیوه ممکن دادند.

به گزارش ایرنا، حجت‌الاسلام عبدالرضا محی‌الدینی در خطبه‌های نمازجمعه این هفته مهریز افزود: حضور در انتخابات شکرانه نعمت ولایت فقیه و ایثار و جانفشانی رزمندگان قهرمان در دوران هشت سال دفاع مقدس است و 

ملت قهرمان ایران امروز نشان دادند که نه تنها با صندوق‌های رای قهر نکرده اند ، بلکه گوش به فرمان منویات مقام معظم رهبری در حفظ نظام و انقلاب اسلامی هستند.

وی تصریح کرد: هرچند فشار اقتصادی و معیشتی به خاطر تحریم‌ و برخی سوء مدیریت ها در کشور احساس می شود ولی ملت ایران امروز قدرت و بصیرت دینی و انقلابی خود را نشان داد.

وی بیان کرد: ملت با مشکلات اقتصادی و فرهنگی دست به گریبان هستند و جوانان به اشتغال و مسکن برای ازدواج نیاز دارند که باید ریاست جمهوری آینده بیش از قبل به این مسائل رسیدگی کند.

۹۶۶ شعبه اخذ رای برای انتخابات ریاست جمهوری و ۹۵۳ شعبه هم برای انتخابات شوراهای شهر و روستا در استان یزد منظور شده و ۷۳۳ هزار نفر در استان واجد شرایط رای دادن هستند.

 مرکز شهرستان ۵۵ هزار نفری مهریز در ۳۰ کیلومتری جنوب شهر یزد قرار دارد.

***

امام جمعه ابرکوه: حضور پرشور در پای صندوق‌های رای، پاسخ مردم به بدخواهان جمهوری اسلامی است 

امام جمعه ابرکوه نیز گفت: مردم فهیم و انقلابی ایران اسلامی  امروز با حضور آگاهانه و مسئولانه در پای صندوق های اخذ رأی و انتخاب احسن موجبات افزایش اقتدار ،  افتخار و اعتلای ایران اسلامی را فراهم ساختند . 
سید ابراهیم حسینی افزود: حضور مشتاقانه و با بصیرت مردم در انتخابات، بویژه حضور یک میلیون و سیصدو نود و دو هزار رأی اوّلی که در جشن تکلیف سیاسی خود شرکت می‌کنند، به لطف خدا کارساز خواهد بود و زمینه حاکمیت دولت مقتدر، انقلابی، حزب اللهی و تحوّل بخش را در کشور فراهم خواهد کرد . 
وی اظهار  امیدواری کرد: با استقرار دولت جدید معضلات دیرپای اقتصادی کشور مانند سقوط ارزش پول ملّی و تورم و بیکاری کاهش یابد و شاهد ادامه شرایط تحریم و خالی شدن سفره زندگی مردم نباشیم و نتیجه انتخابات امروز تسریع کننده پویائی گام دوّم انقلاب و استقرار بخشیدن مبانی فکری و معرفتی انقلاب توسط جوانان در کشور باشد . 
حسینی برخی مباحث مطرح شده در مناظرات نامزدهای انتخاباتی ریاست جمهوری را آسیب رسان ارزیابی کرد و گفت: آسیب هائی همچون سیاه‌نمائی در حق انقلاب و القای این که در  چهار دهه گذشته گویا کاری انجام نگرفته و تنها شبکه فساد ، تار و پود کشور را فرا گرفته است، باعث انتشار یاس در میان مردمم می شود. 
وی تصریح کرد: ملّت بزرگ ایران اقتدار خود را رهین انقلاب و رهبری می دانند که به لطف خدا تا کنون تمام بدخواهان جهانی خود را ناکام کرده و  روز به روز با ثبات و اقتدار سیاسی کشور افزوده اند.

سرخط اخبار استان‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha