۲۷ خرداد ۱۴۰۰، ۱۳:۰۸
کد خبرنگار: 3110
کد خبر: 84370849
T T
۱ نفر

برچسب‌ها

فرماندار: آرای مردم ملکشاهی در ۴۰ شعبه اخذ رای جمع آوری می‌شود

ایلام - ایرنا - فرماندار ملکشاهی گفت: ۴۰ شعبه اخذ رای شهری و روستایی در انتخابات ۲۸ خرداد امسال برای جمع آوری آرای مردم این شهرستان اختصاص یافته که از این تعداد ۲۸ ثابت و مابقی آن بصورت سیار است.

محمد تاسمه روز پنج شنبه به خبرنگار ایرنا گفت: از مجموع ۴۰ شعبه در نظر گرفته شده برای اخذ رای مردم در شهرستان ملکشاهی، ۲۳ شعبه شهری و ۱۷ شعبه در روستاها خواهد بود.

وی افزود: در این شهرستان حدود ۱۶ هزار نفر در روز انتخابات واجد شرایط اخذ رای هستند که امیدواریم فردا کلیه این افراد در پای صندوق های رای حاضر شوند تا شاهد انتخاباتی پرشور باشیم.

فرماندار ملکشاهی تاکید کرد: با توجه به برنامه ریزی ها و تمهیدات صورت گرفته آماده هستیم که انتخاباتی پرشور و امن را در این شهرستان با حضور حداکثری مردم برگزار کنیم.

تاسمه یادآور شد: در این شهرستان برای برگزاری انتخابات ۲ هیات اجرایی و چهار نظارت تشکیل شده است که در طول ماه های اخیر تاکنون بمنظور هماهنگی و تعامل بیشتر جلسات و نشست های متعددی توسط این هیات ها در شهرستان برگزار شده است.

فرماندار ملکشاهی در ادامه از استقرار ۵۰ نیروی بهداشتی در کلیه شعب اخذ رای شهرستان خبر داد و گفت: این نیروها روز انتخابات در کلیه شعب بر رعایت پروتکل های بهداشتی و فاصله گذاری اجتماعی نظارت می کنند.

وی اضافه کرد: کلیه عوامل برگزاری انتخابات در شهرستان ملکشاهی رعایت قانون و اصل بی‌طرفی را سرلوحه کار خود قرار داده و از هیچ تلاشی برای صیانت از آرای مردم دریغ نخواهند کرد.

به گزارش ایرنا، انتخابات شوراهای اسلامی شهر، روستا و عشایری همزمان با سیزدهمین دوره همه‌پرسی ریاست جهموری در تاریخ ۲۸ خرداد ۱۴۰۰ برگزار می‌شود.

۴۵۹ هزار و ۵۷۳ در استان ایلام واجد شرایط اخذ رای در انتخابات پیش رو هستند که از این تعداد ۲۲۵ هزار و ۶۷۲ نفر زن و ۲۳۳ هزار و ۹۰۱ تن مردم هستند.

شهرستان ۲۲ هزار نفری ملکشاهی در ۳۵ کیلومتری جنوب ایلام قرار دارد.

اخبار مرتبط

سرخط اخبار استان‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha