صندوق سیار برای بیماران کرونایی در بویراحمد در نظر گرفته شده است

یاسوج- ایرنا- فرماندار بویراحمد گفت: با توجه به شیوع ویروس کرونا و شرایط خاص کشور و به تبع آن در بویراحمد، صندوق سیار برای بیماران کرونایی در نظر گرفته شده است.

مجید احمدی روز یکشنبه در نشست کمیته بهداشت ستاد انتخابات شهرستان بویراحمد اظهار داشت: شاید یکی از دغدغه‌های مردم ترس از کرونا باشد، به همین منظور تدابیری در همه شعب اخذ رای برای اطمینان از سلامت مردم و مجریان برگزاری انتخابات اندیشیده شده است.

وی با تاکید بر سلامت رای دهندگان، افزود: با افزایش ۲۰ درصدی شعب اخذ رای نسبت به دوره قبل، تعدادی صندوق سیار نیز برای بیماران کرونایی در نظر گرفته شده است.

فرماندار بویراحمد تصریح کرد: ۲۴ ساعت قبل از رای گیری تمامی شعب اخذ رای در مرکز استان گندزدایی می شوند و برای هر شعبه مواد بهداشتی، ضد عفونی و ماسک پیش‌بینی شده است.

احمدی عنوان کرد: مراقبان سلامت و کارشناسان بهداشت در شعب اخذ رای حضور دارند و نحوه رعایت دستورالعمل های بهداشتی را رصد و کنترل خواهند کرد.

جمعه ۲۸ خردادماه ۱۴۰۰ و به ‌طور همزمان چهار انتخاباتِ شامل سیزدهمین دوره ریاست‌ جمهوری، ششمین دوره شوراهای اسلامی شهر و روستا، میان‌ دوره‌ ای مجلس شورای اسلامی و میان ‌دوره‌ ای مجلس خبرگان رهبری در کشور برگزار می شود.

سرخط اخبار استان‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha