بسیج دانشجویی نامزدهای شورای شهر شهرکرد را به تشریح برنامه دعوت کرد

شهرکرد- ایرنا- مسوول قرارگاه سردار شهید مهدی باکری بسیج دانشجویی چهارمحال و بختیاری گفت: این قرارگاه از همه نامزدهای ششمین دوره انتخابات شورای شهر شهرکرد دعوت می‌کند تا به بیان برنامه‌های خود بپردازند.

ایمان آرش روز جمعه با اعلام این خبر افزود: این اقدام با هدف کمک مشارکت حداکثری و انتخاب نامزد اصلح به مسائل شورای شهر شهرکرد انجام می‌گیرد.

وی ادامه داد: بر اساس این برنامه، نامزدهایی که اقدام آمادگی کنند می‌توانند برنامه‌های خود را در نشست دانشجویی و به منظور پاسخ به سوالات، دغدغه‌ها و مطالبات جنبش دانشجویی مطرح کنند.

مسوول قرارگاه سردار شهید مهدی باکری بسیج دانشجویی چهارمحال و بختیاری تصریح کرد: نامزدهایی که علاقه مند به حضور در این نشست‌ها باشند برای اعلام آمادگی حضور در این نشست و اطلاعات بیشتر با شماره همراه ۰۹۳۵۷۶۸۴۰۴۳ تماس بگیرند.

آرش خاطرنشان کرد: بازه زمانی ثبت درخواست نامزدها برای حضور در این برنامه از ۲۱ تا ۲۳ خردادماه است.

آرش با بیان اینکه انتخابات یکی از مهم‌ترین عرصه‌های نقش‌آفرینی ملت در نظام مردم‌سالاری دینی به شمار می‌رود، اظهار داشت: مشارکت در تعیین سرنوشت اجتماعی و سیاسی، حق همه آحاد جامعه و اصلی عقلانی و شرعی است.

وی با بیان اینکه در کنار مشارکت که یک وظیفه همگانی به شمار می‌رود، انتخاب آگاهانه نیز حق مردم است، افزود: انتخاب آگاهانه مستلزم شناخت دقیق مردم از برنامه‌ها و دیدگاه‌های کاندیداها در حوزه‌های مختلف مسائل مربوط به مدیریت خدمات شهری، اولویت‌ها و ضرورت‌های شهر است از همین رو قرارگاه سردار شهید مهدی باکری بسیج دانشجویی استان سلسله نشست‌هایی را در قالب مطالبه‌گری و کمک به انتخاب اصلح با حضور نمایندگان و فعالان تشکل‌های دانشجویی و نامزدهای شورای شهر شهرکرد برگزار می‌کند.

به گزارش ایرنا، انتخابات ششمین دوره شوراهای اسلامی شهری، روستایی و عشایری همزمان با سیزدهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری روز جمعه ۲۸ خردادماه ۱۴۰۰ برگزار خواهد شد.

اخبار مرتبط

سرخط اخبار استان‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha