سردار جوانی: صحنه انتخابات بخش مهمی از میدان نبرد با دشمن است

بجنورد- ایرنا- معاون سیاسی سپاه پاسدران انقلاب اسلامی گفت: صحنه انتخابات بخش مهمی از میدان نبرد ما با دشمن است و به همین دلیل باید همه آحاد جامعه در ۲۸ خردادماه پای صندوق های رای حاضر شوند.

به گزارش خبرنگار ایرنا، سردار یدالله جوانی چهارشنبه شب در همایش بصیرتی مشارکت حدکثری در انتخابات ۲۸ خرداد در دانشگاه آزاد اسلامی واحد بجنورد با بیان اینکه در عرصه انتخابات همه می توانند مرد میدان شوند، اظهار داشت: همه اقشار جامعه از پیر و جوان گرفته تا شهری و روستایی می توانند با حضور پرشور در پای صندوق های رای حماسه بیافرینند.

وی افزود: در حقیقت افراد جامعه برای مرد میدان شدن جدای از حضور خود در پای صندوق های سرنوشت ساز رای، باید دیگران را نیز به حضور حداکثری در انتخابات ۲۸ خرداد دعوت کنند.

معاون سیاسی سپاه با اشاره به اینکه جمهوری اسلامی ایران در چهل و دومین سال خود دو چهره دارد، خاطرنشان کرد: چهره نخست این کشور سرشار از پیشرفت و دستاوردهای غرورآفرین در عرصه های پزشکی، هسته ای و اقتدار دفاعی است اما چهره دوم آن زخم های بیکاری، تورم و گرانی و آسیب های اجتماعی است که امروز دشمنان نظام و انقلاب نه تنها در خارج بلکه در داخل نیز با برجسته سازی آنها می خواهند به مردم القا کنند که این زخم ها و دردهای کشور، محصول انقلاب است.

وی افزود: در حالی که تمامی دستاوردها و موفقیت های نظام اسلامی نتیجه انقلابی بودن و انقلابی عمل کردن کردن است و در این میان فاصله های طبقاتی و آسیب های اجتماعی در جامعه نیز به انقلابی عمل نکردن بر می گردد.

سردار جوانی با بیان اینکه رای هر یک از ما در ۲۸ خرداد موشکی به سمت دشمن است، اضافه کرد: بی تردید راه علاج مشکلات کشور حضور حداکثری در انتخابات و انتخاب فردی اصلح است که تکیه بر ظرفیت داخلی و اعتقاد نیروی جوان دارد.

معاون سیاسی سپاه پاسدران انقلاب اسلامی در ادامه گفت: امروز دشمن در انتخابات به‌نام ملت، به‌دنبال مقابله با ملت است که بصیرت و هوشمندی آحاد جامعه لازمه تقابل در این نبرد سیاسی با دشمن است.

وی گفت: اکنون دشمنان انقلاب اسلامی نگران تر از همیشه و پس از ناامیدی در میدان های نبرد نظامی و ایجاد تروریسم در منطقه، میدان نبرد با مردم ایران را جابه جا کرده است تا شاید در نبرد سیاسی به نتیجه ای برسد.

وی افزود: در واقع دشمنان در دهه اول انقلاب اسلامی جنگ تحمیلی را ایجاد کردند اما مردم مسلمان ایران با فرهنگ عاشورایی آن را به دفاع مقدس تبدیل کردند و بعد از آن نیز با تجهیز گروهک های تروریستی جنگ نیابتی به راه انداختند ولی با رشادت های مرد میدان حاج قاسم سلیمانی شکست نصیب آنها شد.

وی با بیان اینکه انتخابات میراث گرانمایه امام راحل(ره) است، تصریح کرد: اگرچه انتخابات حماسی و پرشور زیادی در کشور برگزار شده است اما در هیچ رویداد سیاسی به اندازه انتخابات ۲۸ خرداد دشمن سناریوهای متفاوت در حوزه مشارکت و رویکرد مردم در انتخابات طراحی نکرده است به گونه ای این روزها بسیاری از شبکه معاند فارسی زبان و سلطنت طلبان در صدد ناامیدی مردم از نظام و انقلاب هستند.

انتخابات سیزدهمین دوره رییس جمهوری و  ششمین دوره شوراهای اسلامی شهر و روستا همزمان ۲۸ خردادماه ۱۴۰۰ در استان خراسان شمالی نیز برگزار می شود.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha