شکایت ایران در خصوص تعلیق فدراسیون جودو در مرحله تعیین داورها است

کرج _ ایرنا _ رییس فدراسیون جودو جمهوری اسلامی ایران با بیان اینکه کارهای حقوقی در خصوص تعلیق جودو کشورمان انجام و شکایت نیز به دادگاه مربوطه ارائه شده گفت که این پرونده هم اکنون در مرحله تعیین داورها، مشخص شدن زمان و در حال بررسی های لازم است.

آرش میر اسماعیلی روز سه شنبه در حاشیه افتتاح خانه جودو البرز و آئین کلنگ زنی کمپ تیم های ملی این رشته ورزشی در کرج در گفت وگو با خبرنگاران افزود : با توجه به مهلت ۲۱ روزه ای که داشتیم شکایت خود را در این رابطه به دادگاه مربوطه ارجاع که در مرحله تعیین داوری، زمان و بررسی های لازم است.

وی با بیان اینکه مردم را در جریان روند حقوقی دادگاه قرار خواهیم داد اظهار داشت: با وجود چنین تعلیق و تحریم ها در دفاع از ارزش هایمان ایستاده و تمام تلاش ما بر این است که به قدرت به عرصه بین المللی باز گردیم.

میراسماعیلی در بخش دیگری از سخنان خود به توسعه ورزش جودو در کشور اشاره و گفت: طی ۲ سال گذشته ۱۲ خانه جودو در سراسر کشور راه اندازی و طی چند ماه آینده نیز بزرگ ترین آکادمی جودو کشور در تهران که هم اکنون در حال ساخت است آغاز به کار خواهد کرد.

وی با اشاره به کلنگ زنی کمپ اردوهای تیم ملی جودو جمهوری اسلامی ایران در کرج خاطر نشان کرد: برای راه اندازی این کمپ ظرف یک هفته گذشته مجوزهای لازم گرفته شده که امیدواریم زودتر به بهره برداری برسد.

میر اسماعیلی عنوان کرد: حدود سه میلیارد تومان برای راه اندازی این کمپ اعتبار از محل اعتبارات استانی و فدراسیون در نظر گرفته شده است.

سرخط اخبار استان‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha