کمک‌های مومنانه مردمی در خلخال رو به افزایش است

اردبیل _ ایرنا _ رئیس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی خلخال گفت: با ورود دستگاه‌های اجرایی و موسسات خیریه به توزیع بسته‌های معیشتی حمایت از نیازمندان آسیب‌دیده از کرونا ، کمک‌های مومنانه حمایتی در این شهرستان گسترش یافت.

رویا کاظمی روز یکشنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا افزود: علاوه بر کمک‌های بسیج و سپاه و نهادهای حمایتی همچون کمیته امداد امام خمینی و بهزیستی در توزیع بسته‌های معیشتی و بهداشتی ، فعالیت‌های بشر دوستانه و خیرخواهانه در بین سایر دستگاه‌های اجرایی و موسسات خیریه گسترش یافته تا از شدت آسیب وارده از شیوع ویروس کرونا در بین اقشار ضعیف کاسته شود.

وی به توزیع ۴۰۰ بسته معیشتی و غذایی در بین نیازمندان در این شهرستان اشاره کرد و گفت: این بسته‌های حمایتی از سوی اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی با همکاری کانون فرهنگی و هنری مساجد استان اردبیل ، موسسه خیریه حضرت خدیجه (س) شهرستان قم و تهیه‌کنندگان برنامه تلویزیونی "به سمت خدا" تهیه شده است.

وی افزود: با شیوع ویروس کرونا فعالیت‌های هنری هنرمندان و درآمد مالی آنها تحت شعاع قرار گرفته است.

او اظهار کرد: با هدف حمایت از قشر هنرمند مبالغی از سوی صندوق بیمه هنرمندان کشور به حساب بانکی هنرمندان تحت پوشش بیمه صندوق هنر این شهرستان و از سوی تهران واریز شده است.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha