۶۰۰ خانواده زندانی نیازمند هرمزگان نیازمند حمایت ویژه هستند

بندرعباس- ایرنا- مدیرکل زندان‌های هرمزگان گفت: هم اکنون بیش از ۶۰۰ خانواده زندانی با ۲ هزارو ۳۰۰ نفر جمعیت در استان شناسایی شده که برای مصون ماندن از آسیب‌های اجتماعی، باید از آن‌ها حمایت ویژه‌ای شود.

مصطفی کیشانی عصر دوشنبه در دیدار با مدیرکل کمیته امداد امام خمینی(ره)استان افزود:  خانواده زندانیان در نبود سرپرست، دشواری‌های زیادی را تحمل می‌کنند که باید به صورت اورژانسی تحت پوشش نهادهای حمایتی قرار گیرند.
وی بیان داشت: خانواده زندانیان، مشکلات معیشتی فراوانی دارند و در نبود سرپرست که نان آور خانواده است، زندگی آنان به سختی می‌گذرد.
مدیرکل زندان های هرمزگان تصریح کرد: اگر بدنبال پیشگیری و کاهش آسیب‌های اجتماعی هستیم باید از خانواده زندانیان نیازمند حمایت کنیم تا در آینده مشکلی به مشکلات آن‌ها و همچنین جامعه اضافه نشود.

کمیته امداد از خانواده زندانیان نیازمند هرمزگان حمایت می‌کند
مدیرکل کمیته امداد امام خمینی(ره) هرمزگان نیز گفت: این نهاد حمایتی و خدماتی در زمینه حمایت و دستگیری از خانواده زندانیان نیازمند همکاری می کند.
جلیل تراهی افزود: برای بهسازی و بازسازی مسکن خانواده زندانیان نیازمند نیز تسهیلات بی بهره و بلاعوض پرداخت می‌شود.
وی اظهارداشت: کمیته امداد هرمزگان از همه طرح‌های خوداشتغالی خانواده زندانیان تحت پوشش که منجر به خودکفایی و ایجاد اشتغال پایدار شود، نیز حمایت می‌کند.

اخبار مرتبط

سرخط اخبار استان‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha