۹۰۰ خانواده تحت حمایت کمیته امداد  هرمزگان در زلزله آسیب دیدند

بندرعباس- ایرنا- مدیرکل کمیته امداد امام خمینی(ره) هرمزگان گفت: در بخش فین و سیاهو افزو ن بر سه هزار و ۳۰۰ خانواده تحت حمایت این نهاد هستند که از این تعداد نزدیک به ۹۰۰ خانواده متاثر از زلزله اخیر استان خسارت دیده اند.

جلیل تراهی روز چهارشنبه در بازدید از مناطق زلزله زده بخش فین و دهستان سیاهو بندرعباس افزود: براساس ارزیابی اولیه از میزان خسارت ناشی از زلزله، تعداد ۶۳۱ واحد مسکونی خانواده های تحت حمایت این نهاد دچار آسیب دیدگی شدید گردیده که نیازمند احداث است.
وی بیان داشت: همچنین در بحث لوازم ضروری منزل حدود ۷۵۸ قلم کالای اساسی از جمله کولر ، یخچال، تلویزیون و غیره دچار آسیب شده اند.
مدیرکل کمیته امداد امام خمینی(ره) هرمزگان اظهارداشت: در آستانه فصل سرما و نیاز خانواده ها به وسایل گرمایشی، کمیته امداد برنامه برای تامین به ویژه آبگرمکن و بخاری برای خانواده ها تحت حمایت پیش بینی شده است.
تراهی تصریح کرد: کمیته امداد هرمزگان با هماهنگی ستاد مدیریت بحران استانداری، نسبت به تهیه اقلام ضروری اساسی از جمله بسته های معیشتی خانواده های تحت حمایت اقدام خواهد کرد.
شایسته ذکر است براساس اعلام موسسه ژئوفیزیک دانشگاه تهران دو زمین لرزه ای به بزرگی ۶.۴ و ۶.۳ ریشتر به فاصله یک دقیقه از همدیگر در عمق ۱۵ کیلومتری زمین بعداز ظهر روز یکشنبه ۲۳ آبان ۱۴۰۰ استان هرمزگان را لرزاند.
 

اخبار مرتبط

سرخط اخبار استان‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha