۱ خرداد ۱۴۰۰، ۱۳:۲۳
کد خبرنگار: 3138
کد خبر: 84338704
T T
۰ نفر

برچسب‌ها

خبرهای کوتاه ورزشی از چهارمحال و بختیاری

۱ خرداد ۱۴۰۰، ۱۳:۲۳
کد خبر: 84338704
خبرهای کوتاه ورزشی از چهارمحال و بختیاری

شهرکرد - ایرنا - حضور والیبالیست نوجوان استان در هشتمین مرحله اردوی تیم ملی، آغاز رقابت دوومیدانی کاران استان در رقابت‌های قهرمانی بزرگسالان کشور و پیروزی تیم فوتسال بانوان استان در مسابقات لیگ دسته یک کشور از جمله خبرهای کوتاه ورزشی چهارمحال و بختیاری در روز نخست خرداد ۱۴۰۰ است.

به گزارش روز شنبه ایرنا، سیاوش مردانی نوجوان والیبالیست چهارمحال و بختیاری با دعوت فدراسیون والیبال از شنبه، اول خرداد در هشتمین مرحله از اردوی تیم ملی نوجوانان شرکت می‌کند و این هفته تمرینات خود را زیر نظر مسعود آرمات سرمربی تیم ملی از سر خواهد گرفت.

این مرحله از اردوی تیم ملی والیبال نوجوانان به مدت ۲ هفته در ایزدشهر استان مازندران ادامه دارد و سیاوش مردانی به همراه ۱۷ ورزشکار دعوت شده به تیم ملی، آماده حضور در رقابت‌های قهرمانی نوجوان پسر جهان می‌شود.

مسابقات قهرمانی نوجوانان پسر جهان از ۲ تا ۱۱ شهریور به میزبانی تهران برگزار خواهد شد.

۷ دوومیدانی کار چهارمحال و بختیاری در رقابت‌های قهرمانی بزرگ‌سالان کشور به مصاف حریفان می‌روند

رییس هیات دوومیدانی چهارمحال و بختیاری گفت: پنج دوومیدانی کار آقا و ۲ بانوی ورزشکار استان در مسابقات قهرمانی بزرگ‌سالان کشور که به میزبانی اراک برگزاری می‌شود به رقابت می‌پردازند.

داریوش صمیمی در گفت‌وگو با ایرنا افزود: محمد ارزنده، صادق صمیمی، علی شیریان، محمود نادری و محمد عباس رضایی ترکیب تیم آقایان استان را در این رقابت‌ها تشکیل می‌دهند که روزهای اول و دوم خرداد در ورزشگاه ۱۵ هزار نفری امام خمینی(ره) شهر اراک برای کسب نشان به میدان می‌روند.

وی با اشاره به اینکه رقابت‌های بخش بانوان روزهای چهارم و پنجم همین ماه برگزار می‌شود، تصریح کرد: صبا عظیمی و مهشید عادل ۲ بانوی دوومیدانی کار چهارمحال و بختیاری در این مسابقات با حریفان رقابت خواهند کرد.

صمیمی یادآور شد: این مسابقات ۱۰۰ امتیاز رنکینگ فدراسیون جهانی برای کسب سهمیه حضور در بازی‌های المپیک توکیو را داراست و ورزشکاران استان در این مسابقات توانایی خود را برای کسب این امتیاز به نمایش می‌گذارند.

تیم فوتسال بانوان هیات لردگان دور برگشت مسابقات لیگ دسته یک کشور را با پیروزی آغاز کرد

تیم فوتسال هیات لردگان در دور برگشت مسابقات لیگ دسته اول فوتسال بانوان کشور به مصاف تیم نفت امیدیه رفت و توانست این تیم را با نتیجه ۶ بر ۲ از پیش رو بردارد.

بانوان فوتسالیست لردگانی در ادامه این مسابقات یکم خرداد در مقابل تیم علی‌آباد کتول، صدرنشین گروه و میزبان دور برگشت، صف آرایی می‌کنند.

مرحله برگشت رقابت‌های لیگ دسته اول فوتسال بانوان کشور که از ۲۹ اردیبهشت به میزبانی علی آباد کتول آغاز شده است و تا سوم خرداد ادامه دارد و تیم فوتسال بانوان هیات لردگان، نماینده استان در این رقابت‌ها با تیم های علی آباد کتول، پاس همدان و نفت امیدیه هم‌گروه است.

دور رفت این رقابت‌ها در گروه اول پیش از ماه مبارک رمضان به میزبانی هیات فوتبال لردگان برگزار شد که در جریان آن، بانوان فوتسالیست استان توانستند ۲ بازی از مجموع سه دیدار خود را با پیروزی پشت سر بگذارند.

اخبار مرتبط

سرخط اخبار استان‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha