۲۹ اردیبهشت ۱۴۰۰، ۲۰:۳۷
کد خبرنگار: 1022
کد خبر: 84335454
T T
۰ نفر

برچسب‌ها

پارسال ۵۰ میلیارد ریال برای کاهش آسیب‌های اجتماعی گلستان هزینه شد

گرگان - ایرنا - استاندار گلستان با اشاره به ضرورت اجرای کامل طرح‌های مرتبط با کاهش آسیب‌های اجتماعی گفت: پارسال ۵۰ میلیارد ریال برای کاهش این آسیب‌ها در اختیار دستگاه های اجرایی مرتبط استان قرار گرفت.

به گزارش روز چهارشنبه روابط عمومی استانداری گلستان، هادی حق شناس در نشست کارگروه تخصصی اجتماعی، فرهنگی، سلامت، زنان و خانواده استان، اجرای برنامه های نشاط آور فرهنگی و ورزشی، استفاده از ظرفیت تشکل های مردم نهاد و علما و روحانیون، انجام اقدامات پیشگیرانه در محیط های کاری و کارگری و توجه به آموزش های مهارتی و فنی و حرفه ای را از جمله مهمترین برنامه های پیشگیرانه درحوزه مبارزه با مواد مخدر و کاهش آسیب های آن برشمرد.

وی همچنین با بیان این که شاخص های سلامت و یا عدم سلامت خانواده نظیر چاقی، دیابت و کم تحرکی در گلستان وضعیت خوبی ندارد، تاکید کرد : خانواده ها و دستگاه های متولی باید رشد این شاخص های سلامت تلاش کنند.

استاندار گلستان از دانشگاه علوم پزشکی استان خواست که پرونده سلامت کارمندان دستگاه های اجرایی را ایجاد کند تا وضعیت سلامت آنان در موضوعات بیماری قلبی، دیابت و فشار خونی سنجیده شود.

در گلستان ۱.۹ میلیون نفر جمعیت متشکل از اقوام و مذاهب مختلف در ۱۴ شهرستان تابعه زندگی می کنند که اقتصاد اصلی ساکنان آن بر پایه کشاورزی استوار است.

سرخط اخبار استان‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha