۲۹ اردیبهشت ۱۴۰۰، ۱۴:۳۸
کد خبرنگار: 2191
کد خبر: 84334916
T T
۱ نفر

برچسب‌ها

استاندار خراسان رضوی با خانواده یک شهید در جوین دیدار کرد

سبزوار- ایرنا- استاندار خراسان رضوی روز چهارشنبه در ادامه سفر به جوین با خانواده یک شهید در شهر حکم آباد این شهرستان دیدار کرد.

محمد صادق معتمدیان در دیدار با خانواده شهید 'مهدی امینی' در جوین گفت: امروز عزت، امنیت و اقتدار نظام مقدس جمهوری اسلامی حاصل رشادت و از خود گذشتگی شهیدان، ایثارگران و خانواده‌های آنهاست.

وی افزود: مقاومت جمهوری اسلامی در برابر ابرقدرت‌ها برگرفته از فرهنگ دوران دفاع مقدس است که شهیدان برای ما به ارمغان آوردند.

استاندار خراسان رضوی ادامه داد: دیدار با خانواده شهدا سبب دلگرمی مسوولان و اراده و تلاش بیشتر آنها در خدمت و  رفع مشکلات مردم می شود.

سرباز مهدی امینی اردیبهشت ۹۶ طی درگیری با تروریستها در میرجاوه واقع در منطقه مرزی استان سیستان و بلوچستان به شهادت رسید.

استاندار خراسان رضوی در ادامه سفر خود به شهرستان‌های این استان صبح چهارشنبه وارد شهرستان جوین شد.

محمد صادق معتمدیان در سفر به جوین علاوه بر بهره برداری از سه طرح عمرانی از مناطق روستایی این شهرستان بازدید و با مردم و مسوولان گفتگو خواهد کرد.

دیدار با خانواده معظم شهدا، ملاقاتهای مردمی و نشست جمع‌بندی، برخی از برنامه های سفر استاندار خراسان رضوی در جوین است.

سفرهای ماههای اخیر استاندار خراسان رضوی به مناطق مختلف برای بررسی میدانی وضعیت استان، آگاهی مستقیم از درخواستها و نظرات ساکنان روستایی و شهری خراسان رضوی، بازدید از طرحهای عمرانی در حال اجرا، دیدار با خانواده‌های معزز شهدا  و همچنین افتتاح طرحهای به ثمر نشسته بوده است.

نقاب، مرکز شهرستان ۵۴ هزار نفری جوین در ۳۱۰ کیلومتری غرب مشهد قرار دارد.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha