۲۹ اردیبهشت ۱۴۰۰، ۱۲:۰۲
کد خبرنگار: 1022
کد خبر: 84334744
T T
۰ نفر

برچسب‌ها

راهپیمایی حمایت از مردم فلسطین در گرگان برگزار ‌شد

۲۹ اردیبهشت ۱۴۰۰، ۱۲:۰۲
کد خبر: 84334744
راهپیمایی حمایت از مردم فلسطین در گرگان برگزار ‌شد
راهپیمایی مردم گرگان در حمایت از مردم مظلوم فلسطین

گرگان - ایرنا - راهپیمایی مردم گرگان در حمایت از ساکنان مظلوم فلسطین و غزه و گرامی‌داشت یاد شهدای این سرزمین امروز چهارشنبه از چهارراه میدان به سمت میدان وحدت (شهرداری) این شهر برگزار شد.

شرکت کنندگان در این راهپیمایی با رعایت شیوه نامه های بهداشتی ستاد ملی کرونا، انزجار خود را از رژیم صهیونیستی و آمریکا فریاد زدند.

همچنین شرکت کنندگان در این مسیر با در دست داشتن تصاویر رهبر معظم انقلاب، شهدای مقاومت، حاج قاسم سلیمانی، پرچم فلسطین و کاغذ نوشته هایی در حمایت از آزادی بیت المقدس حمایت خود را از مقاومت اسلامی در سرزمین‌های اشغالی اعلام کرده و بر پشتیبانی از گروه های مقاومت تاکید کردند.

در پایان این حرکت مردمی شرکت کنندگان با آتش زدن پرچم رژیم صهیونیستی بر حمایت از آرمان قدس شریف تا آزادی کامل سرزمین های اشغالی تاکید کردند.

تنش در مرز غزه با فلسطین اشغالی طی روزهای اخیر افزایش یافته و با حملات راکتی نیروهای مقاومت از یکسو و حملات هوایی و توپخانه ای ارتش رژیم اشغالگر از سوی دیگر همراه بوده است.

نیروهای اشغالگر صهیونیست از دوشنبه هفته گذشته (۲۰ اردیبهشت) حملات و تجاوزهای وحشیانه خود علیه فلسطینیان ساکن باریکه غزه را آغاز کردند که تا عصر دیروز در اثر این حملات ۲۱۸ فلسطینی شهید و هزار و ۲۳۵ نفر دیگر زخمی شدند.

مقاومت فلسطین نیز در پاسخ به ادامه تجاوزهای صهیونیست ها و حملات به غزه، اقدام به موشک باران سرزمین های اشغالی کرده است.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha