۲۹ اردیبهشت ۱۴۰۰، ۸:۲۵
کد خبرنگار: 1270
کد خبر: 84333108
T T
۰ نفر

برچسب‌ها

خیّران بوکانی ۵ واحد مسکونی برای فرزندان ایتام احداث می‌کنند

مهاباد- ایرنا- رییس کمیته امداد امام خمینی (ره) بوکان گفت: خیّران این شهرستان با کمک‌های جمع‌آوری‌شده در ماه مبارک رمضان، پنج واحد مسکونی برای فرزندان ایتام در مناطق شهری و روستایی منطقه احداث می‌کنند.

سعدی خزمه روز چهارشنبه در گفت‌ و گو با خبرنگار ایرنا اظهار داشت: از مجموع واحدهای در حال احداث مسکن فرزندان ایتام در بوکان، ۲ واحد در آستانه تکمیل شدن بوده و سه واحد دیگر نیز در مرحله آغازین اجرا بوده که در ‌ماه‌های آینده افتتاح می شود.

وی ادامه داد: کمیته امداد شهرستان جهت حمایت از خانوارهای فاقد مسکن دارای فرزند یتیم با تعامل و هماهنگی خیّران شاخص و اعلام نیازمندی و مشکل حاد خانوارهای دارای ایتام پا پیش گذاشت و خیّران ۲ قطعه زمین به مساحت ۲۰۰ متر مربع در روستای ابراهیم خصار و دیگری داخل شهر اهدا کردند.

رییس کمیته امداد امام خمینی (ره) بوکان افزود: خیّران برای احداث این واحدهای مسکونی که شامل زمین، مصالح و منابع نقدی است، هشت میلیارد ریال کمک کرده اند.

وی گفت: در سال گذشته این نهاد حمایتی در بخش مسکن مددجویی ۱۶۰مورد احداث و خرید و تعمیرات وانشعابات برای افراد تحت حمایت این شهرستان انجام گرفته است.

خزمه ادامه داد: برای اجرای این طرح ها در بخش مسکن مددجویان ۱۰ میلیارد و ۴۱۰ میلیون ریال اعتبار هزینه شده است که از این میزان اعتبار پنج میلیارد و ۳۳۰ میلیون ریال آن از محل کمکهای مردمی، اکرام ، زکات و صدقات بوده است.

در بوکان پنج هزار و ۹۰۰ خانوار با جمعیتی بالغ بر ۱۲ هزار و ۵۰۰ نفر تحت پوشش کمیته امداد حضرت امام خمینی (ره) قرار دارند.

اخبار مرتبط

سرخط اخبار استان‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha