۲۶ اردیبهشت ۱۴۰۰، ۱۹:۰۲
کد خبرنگار: 2748
کد خبر: 84331442
T T
۰ نفر

برچسب‌ها

استاندار لرستان: فعالیت روابط عمومی‌ها در دوران کرونا حساس‌تر شده است

خرم‌آباد - ایرنا - استاندار لرستان با صدوور پیام تبریکی به مناسبت روز ارتباطات و روابط عمومی گفت: وظیفه و فعالیت روابط عمومی‌ها در شرایط شیوع کرونا سنگین و حساس‌تر شده است.

به گزارش ایرنا در پیام روز یکشنبه سیدموسی خادمی آمده است:  نقش بی بدیل روابط عمومی بعنوان بازوی مشورتی و مدیریتی در پیشبرد اهداف و برنامه های هر سازمان ، حیاتی و اجتناب ناپذیر است.

این پیام می افزاید: امروزه در عصر ارتباطات، مدیران کارآمد و هدفگرا از روابط عمومی به عنوان یک ابزار مدیریتی برای تحقق و حصول اهداف سازمانی و فعالیتهای حرفه ای استفاده می کنند و در حقیقت روابط عمومی حلقه اتصال مردم به دستگاه و مرکز تبادل اطلاعات و ارتباطات است.

استاندار لرستان نوشته است:  در روزگار کنونی که به دلیل شیوع گسترده ویروس کرونا  ارتباطات انسانی و اجتماعات حضوری نسبت به قبل محدودتر شده، وظیفه خطیر این حلقه با افزایش فعالیت در فضای مجازی و سایر ظرفیت های موجود به مراتب سنگین تر و حساس تر شده است.

استاندار لرستان در این پیام می افزاید: اینجانب از همراهی و هماهنگی و اقدامات ارزشمند روابط عمومی دستگاههای مختلف استان لرستان در زمینه پیشگیری از انتشار ویروس کرونا  تقدیر و تشکر می نمایم ‌و فرارسیدن ۲۷ اردیبهشت ماه؛ روز ارتباطات و روابط عمومی را به دست‌اندرکاران ساعی و پرتلاش این عرصه که در ایفای رسالت خطیر انتشار شفاف و صحیح اطلاعات گام بر می‌دارند، تبریک و تهنیت عرض می‌ نمایم. 

در پیام خادمی آمده است:  امیداست در سالی که از سوی مقام معظم رهبری به نام « تولید؛ پشتیبانی ها و مانع زدایی ها» مزین شده است روابط عمومی‌ها به عنوان یکی از ارکان مهم و تأثیرگذار در امر اطلاع رسانی با همیاری گسترده درون و برون سازمانی بتوانند بیش از پیش در راستای اهداف نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران ایفای نقش کنند. 

۲۷ اردیبهشت در تقویم جمهوری اسلامی به روز ارتباطات و روابط عمومی نامگذاری شده است.

سرخط اخبار استان‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha