فعال سیاسی: متخصصان به شورای شهر شیراز راه یابند

شیراز- ایرنا- رئیس شورای وحدت نیروهای انقلاب اسلامی استان فارس با تاکید بر این که باید افراد متخصص و متعهد به ششمین دوره شورای اسلامی شهر شیراز راه یابند، بر لزوم تصمیم‌گیری با انگیزه الهی و به دور از منافع شخصی، حزبی، جناحی و جریانی در فهرست‌های انتخاباتی تاکید کرد.

واحد رسانه و ارتباطات شورای وحدت نیروهای انقلاب اسلامی استان فارس سه‌شنبه در مطلب ارسالی خود از قول حجت‌لاسلام والمسلمین سید محی الدین طاهری در نشست مشترک اعضای شورای وحدت نیروهای انقلاب اسلامی استان فارس و اعضای هیات اجرایی شهرستان شیراز افزود: شهرداری شیراز سالانه بودجه ای افزون بر ۶ هزار میلیارد تومان دارد و لازم است به دور از منافع شخصی و حزبی، متخصصینی به مردم معرفی شوند که از تعهد، تخصص و تجربه کافی جهت اداره این  کلان شهر برخوردار باشند.
دبیر جامعه روحانیت استان فارس گفت:‌ به فرموده آیت الله حائری شیرازی (نماینده پیشین و فقید ولی فقیه در استان فارس)، شیراز، ظاهری شبیه یک حوض داشته و در باطن به مثابه اقیانوسی عمیق است و دارای مشکلات و چالش های بسیار متنوع و پیچیده ای در همه عرصه های فرهنگی، اجتماعی، سیاسی و اقتصادی است.
طاهری ادامه داد: شیراز شهری با خرده فرهنگ های متنوع است که از سویی دارای مسائلی مختص خود بوده و از دیگر سو مسائلی دارد که مبتلا به اغلب کلان شهر های کشور است.
تولیت آستان مقدس حضرت سید علاءالدین حسین بن موسی الکاظم (ع) در ادامه با بیان این که حرم‌های شریف امامزادگان مانند نگین تابناکی در شهر شیراز و استان فارس می‌درخشند، توجه مسئولان شهری به محوریت و موقعیت این حرم‌های مطهر را خواستار شد.
این فعال سیاسی اصولگرا اظهار داشت: با وجود توجه مقام معظم رهبری و اعطای نشان ارزشمند سومین حرم اهل بیت در ایران اسلامی به کلانشهر شیراز، شاهد محوریت و توجه به حرم حضرت شاهچراغ (ع) و سایر حرم های شریف به عنوان محور و مرکز تصمیم‌ها و توسعه شهر شیراز نبوده‌ایم.
طاهری فرصت خدمت به مردم در نظام مقدس اسلامی را زمینه رشد و بالندگی فردی و اجتماعی همه مسئولان دانست و از همه تصمیم گیران تدوین فهرست شورای ششم شورای وحدت نیروهای انقلاب اسلامی استان فارس  خواست با شایسته سالاری و رعایت انصاف نسبت به انتخاب بهترین ها هم از حیث تعهد، تجربه و کارآمدی و هم از حیث نوگرایی اقدام کنند.
رئیس شورای وحدت نیروهای انقلاب اسلامی استان فارس گفت:‌ یکی از ملاک های مهم انتخاب افراد در فهرست انتخاباتی، داشتن برنامه و کارنامه و همچنین توجه ویژه به رویش های نسل جدید با تجربه و انقلابی به ویژه خانواده‌ معظم شهدا است.
دبیرجامعه روحانیت استان فارس در ادامه عواقب تلخ انتخاب نادرست را یادآور شد و با اشاره به سخنرانی امام خمینی در خصوص وقوع یک یوم الله دیگر در انتخابات و از دست رفتن فرصت خدمت در صورت انتخاب نادرست و ایجاد نارضایتی عمومی تاکید کرد.
طاهری گفت: شیراز شهری است که در دفاع مقدس بالغ بر ۵ هزار شهید تقدیم نظام مقدس اسلامی کرده است و به فرموده مقام معظم رهبری شاید بتوان گفت همه خانواده های این شهر با مفهوم شهادت و ایثار انس دارند؛ نشانه و شاخصه احترام به خانواده معظم شهدا خدمت شایسته به این مردم است.
دبیر جامعه روحانیت استان فارس در ادامه گفت: اقدام سخیف و از سر استیصال اذناب استکبار جهانی و همکاری برخی عناصر خود فروخته داخلی در خصوص تخریب وجهه سردار دل ها سپهبد شهید حاج قاسم سلیمانی، اقدامی نابخردانه و محکوم است.
وی افزود: "این حرکت‌های کور و ناشیانه موجب تحکیم و تقویت بنیان های نظام اسلامی و ارادت هرچه بیشتر امت اسلامی و جبهه مقاومت در سرتاسر جهان به شهدای مقاومت و به ویژه سیدالشهدای مقاومت، سردار دل ها، شهید حاج قاسم سلیمانی می‌شود."
انتخابات ششمین دوره شوراهای اسلامی شهر و روستا همزمان با انتخابات سیزدهمین دوره ریاست‌جمهوری ۲۸ خردادماه ۱۴۰۰ برگزار می‌شود.

سرخط اخبار استان‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha