خبرهای کوتاه ورزشی از چهارمحال و بختیاری

۲۰ اردیبهشت ۱۴۰۰، ۱۳:۱۹
کد خبر: 84324537
خبرهای کوتاه ورزشی از چهارمحال و بختیاری

شهرکرد - ایرنا - دعوت هندبالیست‌های استان به اردوهای آمادگی تیم ملی،بازگشایی مشروط باشگاه‌های ورزشی و حضور ورزشکار بیماران خاص استان در مسابقات کشوری دارت از جمله خبرهای کوتاه ورزشی چهارمحال و بختیاری در بیستمین روز از اردیبهشت ۱۴۰۰ است.

به گزارش روز دوشنبه ایرنا، پانزدهمین اردوی آمادگی تیم ملی نوجوانان هندبال ساحلی از ۱۹ اردیبهشت در کرمان آغاز شد و حمیدرضا پورموسوی ورزشکار چهارمحال و بختیاری با دعوت فدراسیون در این اردو حضور دارد.

پورموسوی به همراه ۲۱ نوجوان هندبالیست دیگر تا ۲۲ اردیبهشت تمرینات خود را برای حضور در مسابقات هندبال ساحلی آسیا که در سال جاری به میزبانی کشور قطر برگزار خواهد شد، ادامه می‌دهد.

همچنین بنا بر اعلام فدراسیون هندبال، محمدمهدی رحیمی و امیرمحمد بنی طبا از ورزشکاران نوجوانان استان روزهای ۲۴ تا ۳۰ اردیبهشت در سومین اردوی آمادگی تیم ملی هندبال شرکت می‌کنند.

این مرحله از اردوی آمادگی تیم ملی هندبال نوجوانان در تهران برگزار می‌شود و رحیمی و بنی طبا در این اردو خود را برای حضور در بازی‌های آسیایی شانتو چین آماده خواهند کرد.

باشگاه های ورزشی چهارمحال و بختیاری با شرایط محدود بازگشایی می‌شوند

مدیرکل ورزش و جوانان چهارمحال و بختیاری گفت: ستاد استانی مقابله با کرونا در چهلمین نشست خود با بازگشایی مشروط باشگاه‌های ورزشی استان موافقت کرد.

حمید کریمی افزود: بر اساس مصوبه این ستاد، در هر ۱۰۰ مترمربع فضای باشگاهی حداکثر پنج ورزشکار به همراه یک مربی می‌توانند فعالیت‌های ورزشی خود را دنبال کنند.

وی با اشاره به اینکه رعایت تمامی دستورالعمل‌های بهداشتی و فاصله‌گذاری‌های اجتماعی در این فصل از بازگشایی سالن‌ها و باشگاه های ورزشی الزامی است، یادآور شد: به‌منظور رعایت هرچه بهتر شرایط تعیین‌شده، روند بازدید و نظارت بر باشگاه‌ها تشدید می‌شود.

ورزشکار دیابتی چهارمحال و بختیاری در مسابقات کشوری آنلاین دارت رقابت می‌کند

رییس هیات ورزش بیماران خاص و پیوند اعضاء چهارمحال و بختیاری گفت: آذر شاکریان ورزشکار گروه دیابت استان از ۱۹ تا ۲۱ اردیبهشت به صورت مجازی و برخط در دومین دوره مسابقات کشوری دارت به رقابت می‌پردازد.

محترم مردانیان با بیان اینکه در این مسابقات ۵۲ ورزشکار از استان‌های خراسان رضوی، اصفهان، آذربایجان شرقی، کردستان، تهران، زنجان، همدان، یزد، لرستان، فارس، سمنان، گلستان، مازندران و کرمان حضور دارند، افزود: ورزشکاران شرکت‌کننده در گروه‌های دیابت، هموفیلی، تالاسمی، ام. اس و پیوند عضو به میزبانی مشهد با یکدیگر رقابت خواهند کرد.

وی یادآور شد: شاکریان در دور نخست این رقابت‌ها که سال گذشته برگزار شد توانست به مقام نخست دست یابد.

اخبار مرتبط

سرخط اخبار استان‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha