۱۹ اردیبهشت ۱۴۰۰، ۲۳:۳۸
کد خبرنگار: 1374
کد خبر: 84323894
T T
۰ نفر

برچسب‌ها

گل‌محمدی: موقعیت‌های گلزنی خود را براحتی از دست دادیم

اصفهان-ایرنا- سرمربی تیم فوتبال پرسپولیس تهران گفت: در دیدار با تیم سپاهان اصفهان، موقعیت‌ها و فرصت‌های گلزنی خود را براحتی از دست دادیم در حالی که می‌توانستیم پیروز میدان باشیم.

به گزارش ایرنا، یحیی گل‌محمدی، شامگاه یکشنبه پس از تساوی تیمش مقابل سپاهان اصفهان در نشست خبری مجازی اظهار داشت: بازی خوبی را مقابل سپاهان ارائه دادیم و مُستحق گرفتن سه امتیاز بازی بودیم  اما از موقعیت‌های خوبی که در نیمه اول و دوم دیدار برای کسب پیروزی داشتیم، بخوبی بهره نبردیم.

وی با بیان‌اینکه باید تصمیمات بهتری را در زمان حملات خود می‌گرفتیم، افزود: در بازی امشب از موقعیت‌های خود براحتی گذشتیم و نزدن گل دوم ما دلیل مساوی شدن بازی بود که بسادگی آن را از دست دادیم.

سرمربی پرسپولیس اظهار داشت: بازیکنان تیم ما بدلیل شرایط سختی که در لیگ قهرمانان آسیا داشتند و قرنطیه شدند برای پیروزی در این دیدار انگیزه بالایی داشتند.

 وی تلاش بازیکنانش را در این دیدار ستود و افزود: حیف شد که بازی را با اختلاف گل پیروز نشدیم ولی فوتبال همین است و امشب فرصت‌هایمان از دست رفت.

گل‌محمدی گفت: داوری دیدار برای هر ۲ تیم می‌توانست بهتر باشد ولی در هر حال به تیم داوری خسته نباشید می‌گویم .

وی بیان‌اینکه هر ۲ تیم بازی خوبی را انجام دادند، اظهار داشت: در این دیدار تیم ما ۲ تا ۳ مصدوم داشت،اما وقت کشی در ذات بازیکنان ما وجود ندارد و تا آخرین لحظه برای کسب پیروزی تلاش می کنند.

سرمربی پرسپولیس با اشاره به حدوث حواشی بعد از بازی گفت: اتفاقات قبل از بازی در هتل و مسیر آمدنمان، بازیکنان را  تحت تاثیر قرار داد که بعد از دیدار نیز ادامه داشت، با این حال همه بازیکنان ما با بازیکنان حریف رفاقت دیرینه دارند و بدلیل هیجان بالای بازی امشب طبیعی بود ولی زیبنده ۲ تیم نبود.

به گزارش ایرنا؛ دیدار تیم‌های سپاهان و پرسپولیس از هفته بیست و دوم لیگ برتر از ساعت ۲۰:۲۵ دقیقه در ورزشگاه نقش جهان  اصفهان برگزار شد که در پایان این دیدار جذاب و تماشایی با تساوی یک بر یک به پایان رسید.

سرخط اخبار استان‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha