ابعاد و اهمیت روز جهانی قدس برای جوانان تبیین شود

یزد- ایرنا- سرپرست شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی یزد گفت: بر رسانه‌های گروهی و فرهنگی است بنحو مناسب ابعاد و اهمیت روز جهانی قدس را با تولید محتوا و برنامه‌های جذاب برای مردم به خصوص جوانان تبیین کنند.

به گزارش ایرنا، حجت‌الاسلام محمد حسین متوسل روز دوشنبه در جلسه هماهنگی و برنامه‌ریزی برگزاری روز جهانی قدس افزود: به خاطر کرونا و پیشگیری از شیوع آن امسال اکثر برنامه‌ها با همکاری رسانه‌ها در فضای مجازی برنامه‌ریزی و اقدام به عمل می‌آید.

وی از برگزاری همایش بین‌المللی ۲ روزه بزرگداشت روز قدس خبر داد و یادآور شد: این همایش فردا سه‌شنبه از ساعت ۱۵ الی ۲۱ و چهارشنبه هفته جاری از ساعت ۱۶ الی ۲۰ با سه زبان عربی، انگلیسی و فارسی از شبکه‌های ماهواره‌ای مجازی به صورت زنده پخش می‌شود.

همچنین نماینده ولی‌فقیه در استان و امام جمعه یزد در ارتباط با روز قدس با توجه به شرایط موجود که نمی‌توان مثل سال‌های گذشته شاهد برگزاری راهپیمایی بود گفت: باید امور جایگزین از جمله فعالیت‌های گسترده در فضای مجازی از قبیل تولید محتوا و  فضاسازی میادین و خیابان‌ها صورت گیرد.

آیت‌الله محمدرضا ناصری با بیان اینکه باید در سردرب ادارات و اماکن آموزشی، فرهنگی و مساجد با نصب بنر با موضوع روز قدس، آذین‌بندی شود ادامه داد: باید ابعاد این روز مهم با بهره‌گیری از کلمات حضرت امام راحل (ره) در خصوص قدس برای همگان تبیین شود.

امام‌جمعه یزد با بیان اینکه مردم باید به مسئله فلسطین و جنایات صهیونیست‌ها آگاه باشند خاطرنشان کرد: این موضوعات باید دراین ایام تبیین شود و برای تحقق کامل آن به همکاری تمامی بخش‌های فرهنگی و اجتماعی به خصوص رسانه‌های گروهی نیاز مبرم است .
 
روز جهانی قدس همه ساله در آخرین جمعهٔ ماه رمضان در حمایت از ملت فلسطین برگزار می‌شود .

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha