۲۵۵ کیلوگرم تریاک از منزل یک قاچاقچی در یزد کشف شد

یزد- ایرنا- فرمانده انتظامی یزد گفت: با تلاش ماموران و همکاری مردم در شبانه روز گذشته ۲۵۵ کیلوگرم تریاک در بازرسی از منزل یک قاچاقچی در مرکز این استان کشف شد.

به گزارش روز پنجشنبه پایگاه خبری پلیس، سرتیپ عباسعلی بهدانی فرد، افزود: ماموران پلیس با اقدام اطلاعاتی مطلع شدند قاچاقچیان یک محموله موادمخدر را از شرق کشور به یزد منتقل و در یک منزل انبار و قصد دارند در فرصت مناسب ‌آن را به دیگر نقاط کشور حمل کنند.

وی ادامه داد: ماموران با تلاش شبانه روزی منزل مورد نظر را شناسایی و پس از هماهنگی و اخذ مجوز قضایی در یک عملیات ضربتی به بازرسی از آن پرداختند.

فرمانده انتظامی یزد با بیان اینکه در این رابطه یک متهم دستگیر و به دادسرا معرفی شد از همکاری خوب مردم در ایجاد امنیت قدردانی کرد و گفت: شهروندان موارد مشکوک را با تلفن ۱۱۰ اطلاع دهند.

بهدانی فرد، پنجم اردیبهشت‌ماه جاری گفته بود:  ۲۴۳ کیلوگرم تریاک از ۲ دستگاه خودروی عبوری در این استان کشف شد و سه متهم در این ارتباط دستگیر و تحویل مقام قضایی شدند.

وی افزود : متهمان قصد انتقال مواد یادشده را از جنوب کشور به تهران و استان‌های شمالی داشتند.

سال گذشته ۵۳ تن انواع مواد مخدر از قاچاقچیان در استان یزد به دست آمد که ۲۵ درصد نسبت به سال قبل از آن افزایش داشت و حدود ۱۸۰ میلیارد تومان کالای قاچاق نیز کشف شد.

جاده‌های یزد نقش مؤثری در برقراری ارتباط استان‌های جنوبی و شرقی ایران به مرکز کشور دارد و با توجه به موقعیت آن در مسیر کریدور شمال - جنوب و شرق و غرب و بالعکس در برخی مواقع راه‌های این استان برای انتقال کالاهای قاچاق و موادمخدر و نیز قاچاق انسان مورد سوء استفاده قرار می‌گیرد.

روزانه حدود ۴۰۰ هزار دستگاه انواع خودرو سبک و سنگین در جاده‌های استان تردد می‌کند.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha