استاندار:هفته هرمزگان فرصتی برای معرفی توانمندی‌های آن به همگان است

بندرعباس- ایرنا- استاندار هرمزگان با اشاره به چهارم تا دهم اردیبهشت ماه به عنوان هفته هرمزگان گفت: این امر بستری فراهم می‌کند که تمامی توانمندی‌های استان یکجا و در ابعادی وسیع در سطح ملی و حتی جهانی به همگان معرفی شود.

فریدون همتی روز یکشنبه با صدور پیامی، فرارسیدن هفته هرمزگان را به مردم این استان تبریک گفت و افزود:  نامگذاری هفته هرمزگان با تصویب شورای فرهنگ عمومی استان، حرکتی مبتکرانه و هوشمندانه در راستای معرفی فرصت‌های بالفعل و بالقوه هرمزگان در جهت ساختن آینده‌ای روشن برای این استان است.
وی بیان داشت: هرمزگان سرزمین فرصت‌های بزرگ و استانی سرشار از تنوع، نعمت، ظرفیت‌های بکر و ناشناخته و بستری ویژه برای تحقق آرزوها و ایده های خلاق است و دروازه های این سرزمین همیشه بر روی تمام اقوام باز بوده است.
استاندار هرمزگان اظهارداشت: در این راستا همه اداره‌ها، تشکل‌ها، نهادها و دستگاه‌های استان پای کار آمدهاند و امسال قدم نخست مستحکم برداشته شد که با توجه به محدودیت‌های کرونایی، تلاش و جدیت همه بخش‌ها قابل تقدیر است.
همتی گفت: هرمزگان مستحق آن است که در ابعاد و گستره ملی و بین‌المللی معرفی شود و هفته هرمزگان زمان مناسبی برای نشر فرهنگ، هنر، آیین ها، رسوم، باورها و استعدادهای گردشگری، سرمایه ای، تجاری، صنعتی و غیره این استان است.
وی در پایان فرارسیدن هفته هرمزگان را به همه مردم این استان که مدافعان اصلی خلیج فارس و مرزهای آبی و هویتی ایران اسلامی هستند، تبریک گفت و اظهارامیدواری کرد: امیدوارم همگان با همکاری یکدیگر بتوانند، گام‌های موثری در راه پیشرفت همه‌جانبه استان هرمزگان بردارند.

اخبار مرتبط

سرخط اخبار استان‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha