ادامه صدر نشینی الهلال با پیروزی برابر استقلال تاجیکستان

تهران- ایرنا- تیم الهلال عربستان درچارچوب رقابت های گروه اول لیگ قهرمانان آسیا ۲۰۲۱ استقلال تاجیکستان را شکست داد و همچنان در صدر جدول این گروه باقی ماند.

به گزارش ایرنا؛ شاگردان «روژریو» سرمربی برزیلی الهلال عربستان بامداد پنجشنبه در ورزشگاه «ملک فهد»،  استقلال تاجیکستان را با نتیجه مطلوب ۳ بر یک مغلوب کرده و سه امتیاز  دیگر به اندوخته های خود اضافه کردند.

این دیدار در حالی با نتیجه ۳ بریک به سود نماینده عربستان تمام شد که «علی هادی ال بلیهی» در دقیقه ۳۹، «هتان باهبری» در دقایق ۵۲ و ۶۴  برای تیم شان موفق به گلزنی شدند.

«وحدت هانونوو» نیز در دقیقه ۴۱ برای تیم استقلال تاجیکستان گلزنی و یکی از گل های خورده را جبران کرد.

براساس آمار بازیکنان الهلال در این دیدار تیم برتر میدان بوده و دربیش از ۷۸ درصد از زمان این دیدار مالکیت توپ و هدایت آن را برعهده خود داشتند.

آنان بیش از ۷۸۶ بار توپ را بین خود به گردش درآوردند این درحالی است که بازیکنان رقیب تنها  ۲۲۱ بار مالکیت توپ را در اختیار گرفته و آن را بین خود رد و بدل کردند.

بازیکنان الهلال ۱۶ بار نیز اقدام به شوت زنی کرده  که ۷بار آن توپ ها درچارچوب بود و دروازه حریف را به خطر انداخت این درحالی است که تنها ۴ بار استفاده از این فرصت برای بازیکنان استقلال تاجیکستان فراهم شد.

دردیگر دیدار همزمان این گروه ای. جی. ام. کا ازبکستان با شباب الاهلی امارات دیدار و با شکست ۲ بر یک این تیم از قعر جدول این گروه جدا شد.

جدول رده بندی گروه A  در پایان دور رفت مرحله گروهی از این قراراست:


۱-  الهلال عربستان / ۳ بازی / ۷ امتیاز (تفاضل گل ۴)


۲- ای. جی. ام. کا  ازبکستان/ ۳ بازی/ ۴ امتیاز (تفاضل صفر)


۳- استقلال تاجیکستان/ ۳ بازی/ ۴ امتیاز(تفاضل گل منفی یک)


۴-  شباب الاهلی امارات/ ۳ بازی/ ١ امتیاز(تفاضل گل منفی ۳)

اخبار مرتبط

سرخط اخبار ورزش

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha