AFC: یک سوم دفاعی تیم ها پر ترددترین منطقه نبرد مهیج استقلال-الدحیل

تهران- ایرنا- کنفدراسیون فوتبال آسیا در گزارشی به بررسی دیدار استقلال و الدحیل پرداخت.

به گزارش ایرنا، تیم فوتبال استقلال در سومین دیدار خود در لیگ قهرمانان آسیا ۲۰۲۱ شب چهارشنبه به مصاف الدحیل قطر رفت که در دیداری پرگل شاگردان فرهاد مجیدی با نتیجه ۴ بر ۳ مغلوب الدحیل قطر شدند.

کنفدراسیون فوتبال آسیا بلافاصله پس از این مسابقه در گزارشی با عنوان《 الدحیل در دیداری هیجان انگیز استقلال را شکست داد》 به بررسی این مسابقه پرگل پرداخت.

در این گزارش آمده است: ماحصل تقابل جذاب استعدادهای دو تیم در خط حمله در ورزشگاه ملک عبدالله عربستان چندین گل بود.

هر دو تیم در دیدارهای قبلی خود متحمل شکست نشده بودند و برای برتری برابر یکدیگر به میدان رفتند.

ابتدا این استقلال بود که همان ابتدا میل به حمله داشت و با ضربه سر دقیقه ارسلان مطهری در دقیقه چهارم به گل رسید. اما این برتری زیاد پایدار نبود و اولونگا پس از دفع توپ ناقص توسط رشید مظاهری بازی را به تساوی رساند. پس از آن نیز همین مهاجم کنیایی روی اشتباه مسعود ریگی بار دیگر برای تیمش گلزنی کرد.

با این حال در حالی که بازی در نیمه نخست رو به پایان می رفت شیخ‌دیاباته با ضربه‌ای دقیق گل دوم تیمش و سوم خود در لیگ قهرمانان آسیا ۲۰۲۱ را به ثمر رساند.

اما این پایان کار نبود و الدحیل پیش از اینکه داور سوت پایان نیمه نخست را به صدا در بیاورد با ضربه الاحراق روی پاس محمد موسی به گل سوم رسید.

 در نیمه دوم نیز رفت و آمد تیم ها به یک سوم دفاعی یکدیگر برای گلزنی ادامه داشت و فرشید اسماعیلی با ضربه سر شیرجه ای بازی را بار دیگر به تساوی کشاند. در شرایطی که بازی رو به اتمام بود اولونگا بار دیگر برای الدحیل گلزنی کرد تا در این دیدار هت‌تریک کرده و گل برتری تیمش را هم به ثمر رسانده باشد.

الدحیل با پیروزی در این دیدار جذاب به صدر جدول گروه سوم مسابقات رسید و استقلال با یک امتیاز کمتر نسبت به این تیم به رده دوم سقوط کرد.

اخبار مرتبط

سرخط اخبار ورزش

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha