سلیمانی: اسکواش‌بازان حتما به مسابقات قهرمانی آسیا مالزی اعزام می‌شوند

تهران- ایرنا- رییس فدراسوین اسکواش گفت: ملی‌پوشان اسکواش حتما به مسابقات قهرمانی آسیا، تیمی مالزی و انفرادی پاکستان اعزام خواهند شد و برنامه ریزی‌های لازم برای حضور آنها انجام می‌شود.

مسعود سلیمانی روز... در گفت و گو با ایرنا اظهار داشت: امسال تقویم بازی‌های اسکواش کاملا پر است. قرار بود بازی‌های پایانی لیگ برتر اسکواش به میزبانی فولاد آلیاژِ ایران در یزد بعد از عید فطر برگزار شود اما به دلیل بحران کرونا و نبود تمرینات در حال رایزنی با رییس هیات یزد و فولاد آلیاژ ایران هستیم تا بازیکنان آمادگی ۱۰ روزه‌ای داشته باشند و ۱۶ خرداد این مسابقات برگزار شود.

وی ادامه داد: در پنجم خرداد ماه میزبان مسابقات بین‌المللی حرفه‌ای اسکواش مردان با جایزه نقدی  ۳۵ هزار دلاری کیش هستیم و همزمان کورت‌های اسکواش کیش را افتتاح می‌کنیم. تاریخ این مسابقات را نمی‌توانیم تغییر دهیم. این مسابقات دارای رنکینگ جهانی است و با حضور ۲۸ مدعی قهرمانی در هر کشوری به صورت مجزا برگزار می‌شود. در این رقابت‌ها بازیکنان خارجی به دلیل کرونا حضور ندارند اما رنگینگ آن ثبت جهانی خواهد شد.

رییس فدراسیون اسکواش عنوان کرد: علاوه بر این رقابت‌ها، دو مسابقه بین المللی  جام رمضان را با عنوان نشنال کلوز زنان و چلنجر فایو مردان برپا خواهیم کرد. این دو مسابقات دارای رنگینگ جهانی است و ملی‌پوشان می‌توانند رنکینگ خود را در این رقابت‌ها بهبود بخشند.

وی اضافه کرد: این رقابت‌ها قرار بود در اواخر فروردین برگزار شود اما به دلیل بحران کرونا و نداشتن مجوز بالافاصله بعد از عید فطر و اواخر اردیبهشت ماه در مجموعه ورزشی انقلاب برگزار می‌شوند. ‌

سلیمانی تصریح کرد: جدای از این سه رویداد بین المللی در ایران، ملی‌پوشان زن و مرد باید ۲۶ مرداد به مسابقات قهرمانی تیمی بزرگسالان کوالالامپور و بعد از چهار روز به مسابقات قهرمانی انفرادی بزرگسالان پاکستان اعزام شوند. اکنون در حال اجرای تدابیر لازم برای آمادگی آنان هستیم.

اخبار مرتبط

سرخط اخبار ورزش

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha