سرپرست شهرداری اردکان تزریق واکسن کرونا به مدیران شهری را تکذیب کرد

یزد - ایرنا - سرپرست شهرداری اردکان گفت: بحث تزریق واکسن کرونا سهمیه نیروهای واحد خدمات شهری به مدیران، از جمله خبرهایی است که در فضای مجازی منتشر شد، واقعیت ندارد.

احمد شفیع زاده عصریکشنبه در گفت و گو با ایرنا افزود: در مجموع ۴۵ دوز واکسن سهمیه اعلام شد که ۳۵ نفر از واحد خدمات شهری شامل پاکبانان و رانندگان خودروهای ویژه حمل زباله از آن استفاده کردند که با فشار مسوول واحد مربوطه انجام شد و بیشتر آنها در سه روز مراجعه نکردند و ترس را عامل آن دانستند.
وی اضافه کرد: با هماهنگی واحد خدمات شهری در مورد واکسن باقیمانده، کارکنان تعمیرگاه، آهنگری و بازرسان ساختمان و چند واحد پرخطر اداری جایگزین آن شدند.

این مسوول اظهارکرد: تاکنون واکسن کرونا تزریق نکرده است ،  تنها مسوول خدمات شهری برای اعتماد سازی پاکبانان اقدام به ترزیق واکسن کرد.

همچنین در گزارشی  سخنگوی دانشگاه علوم پزشکی یزد اعلام کرد: شهرداری اردکان فهرست ۹۴ نفر از پاکبانان را برای تزریق واکسن کرونا به دانشگاه ارایه کرد.

سید ابراهیم سلمانی گفت: از این تعداد، ۳۲ نفر سهمیه شهرستان اردکان بود که واکسینه شوند که طبق سهمیه به این تعداد واکسن کرونا تزریق شد.

وی با بیان اینکه  ۲ نفر از این افراد کارکنان و مدیران شهرداری هستند، اظهارکرد: مبنای دانشگاه علوم پزشکی برای واکسیناسیون پاکبانان ، فهرستی است که از سوی شهرداری ها ارسال می‌شود، لازم است مسوولان شهرداری حساسیت بیشتری در این خصوص داشته باشند.

شهرستان ۱۱۸ هزار نفری اردکان که مرکز آن در ۶۰ کیلومتری شمال غربی شهر یزد قرار دارد، متشکل از شهرهای عقدا، خرانق،  احمدآباد و اردکان است.

سرخط اخبار استان‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha