۱۰ فروردین ۱۴۰۰، ۱۱:۴۶
کد خبر: 84279004
T T
۰ نفر

برچسب‌ها

چهار پروژه ‌عمرانی و مذهبی در جهرم افتتاح یا کلنگ‌زنی شد

شیراز-ایرنا- دو مسجد و یک حسینیه در شهرستان جهرم به بهره‌برداری رسید و کلنگ اردوگاه قدس نیروی مقاومت سپاه بسیج شهرستان جهرم به زمین زده شد.

بیژن قریب زاده رئیس اداره اوقاف و امور خیریه شهرستان جهرم با اشاره به افتتاح مسجد ولیعصر در روستای بهجان بخش سیمکان، سه شنبه در گفت‌ و گو با خبرنگار ایرنا اعلام کرد: این مسجد دارای ۸۰۰ مترمربع زیربناست که با اعتبار  ۴۰ میلیارد ریال از محل کمک های مردمی و خیرین ساخته شده است.

فرمانده سپاه جهرم نیز به ایرنا گفت: دو پروژه محرومیت‌زدایی بسیج سپاه جهرم به ارزش ۱۱ میلیارد و دویست میلیون ریال از محل اعتبارات پروژه‌های محرومیت‌زدایی و بخش عمده آن از کمک‌های مردمی و خیرین نیک‌اندیش تأمین شده است.

سرهنگ پاسدار غلامعلی احمدی جابری ادامه داد:مسجد حضرت علی اصغر (ع) محله ولیعصر(عج) جهرم با زیربنای ۵۰۰ متر مربع با ۱۰ میلیارد ریال هزینه ساخته شده که یک میلیارد ریال از محل اعتبارات محرومیت‌زدایی بسیج سازندگی سپاه جهرم و مابقی به همت خیرین و کمک‌های مردمی پرداخت شده است.

وی افزود: حسینیه "شهدای علمی" با مساحت ۱۰۰ متر مربع، واقع در بلوار مصطفی خمینی جهرم دومین پروژه‌ای بود که با اعتبار یک میلیارد و دویست میلیون ریال ساخته شد.

فرمانده سپاه جهرم اظهار کرد: ۵۰۰ میلیون ریال از اعتبار ساخت این حسینیه، از محل پروژه های محرومیت زدایی و ۷۰۰ میلیون ریال آن نیز توسط خیرین تأمین شد.

وی ابراز کرد:اردوگاه قدس سپاه شهرستان جهرم در زمینی به مساحت ۵۳ هکتار با همکاری ادارات و مسئولین استانی و شهرستانی، برای آموزش‌های نظامی و تکمیلی بسیج، آموزش‌های دفاعی مدارس با امکانات اسکان در شب در جوار دانشگاه جهرم در کمربندی جهرم-لار احداث خواهد شد.

سرهنگ احمدی جابری با بیان اینکه ساخت اردوگاه قدس جهرم سالها در دستور کار قرار داشت، افزود: برنامه‌های آموزشی بسیج جهرم به مکانی مجهز و در خور شأن نیاز داشت تا بتوان نیروهای زبده و خبره‌ای را برای دفاع از کیان جمهوری اسلامی تربیت کرد.

وی بیان کرد: عملیات اجرایی این اردوگاه با همکاری اداره راه و شهرسازی و سایر ادارات ذی‌ربط به سرعت آغاز می‌شود و با دیوارگذاری به امکانات اردوگاهی نیز مجهز خواهد شد.

آیین کلنگ‌زنی و افتتاح این پروژه‌های شهرستان جهرم با حضور تنی چند از مسئولین این شهرستان برگزار شد.

شهرستان جهرم در فاصله ۱۹۳ کیلومتری از جنوب شرق شیراز قرار دارد.

اخبار مرتبط

سرخط اخبار استان‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha