۸۲ آسیب دیده نوروزی در سیستان و بلوچستان امدادرسانی شدند

زاهدان- ایرنا- معاون امداد و نجات جمعیت هلال احمر سیستان و بلوچستان گفت: نیروهای این جمعیت در اجرای طرح ملی امداد و نجات نوروزی هلال احمر به ۸۲ آسیب دیده در ۲۰ حادثه استان امدادرسانی کردند.

حسن مصفا روز شنبه‌ در گفت‌وگو با خبرنگار ایرنا اظهارداشت:علاوه بر ارائه خدمات غربالگری در سه پایانه ی مرزی استان طرح امداد و نجات نوروزی نیز در تمام شعب همچون سالهای گذشته ارائه می شود به طوری که  ۲۸ پایگاه ثابت و موقت امداد و نجات جاده‌ای، کوهستان و ساحلی دریایی و تیم واکنش سریع جمعیت هلال احمر به صورت شبانه روزی در سطح استان در حال ارائه خدمات هستند.

وی ادامه داد: از آغاز طرح نوروزی کنترل در ۲۵ اسفند سال گذشته تاکنون ۲۰ حادثه شامل ۴ مورد حادثه جاده ای، ۲ حادثه شهری، ۲ مورد حادثه دریایی و یک مورد کوهستان و یک مورد آتش سوزی به این نهاد گزارش شده که اقدامات لازم از سوی امدادگران این نهاد انجام شده است.
معاون امداد و نجات جمعیت هلال احمر سیستان و بلوچستان گفت: همچنین ۲۲ مورد رها سازی در تصادفات جاده ای توسط عوامل امدادی پایگاههای امداد و نجات استان و اعضای تیم واکنش سریع این جمعیت انجام شده است.
مصفا خاطر نشان کرد: هم اینک ۱۱۷ نجاتگر در قالب  ۲۸ تیم عملیاتی در طرح امداد و نجات نوروز ۱۴۰۰ جمعیت هلال احمر سیستان و بلوچستان فعالیت دارند.

سرخط اخبار استان‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha