احمد بارک زهی روز چهارشنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا اظهارداشت: با توجه به هزینه بالای ساخت پل، نگهداری از آنها از اهمیت زیادی برخوردار است بنابراین همکارانما در این تیم هر ساله مرمت پلهای آسیب دیده را به صورت مستمر انجام می دهند تا از بروز مشکلات بعدی جلوگیری شود.
وی ادامه داد: این تیم، بهسازی و ترمیم سه دستگاه پل بزرگ گردنه سختگذر بلبل سراوان هر کدام به طول ۱۴ متر و دهانه چهار متری را در قالب تعمیر رادیه برید، مقاوم سازی پایه پل ها، تعمیر دیواره های هدایت آب و مرمت قرنیز و نرده پل با توان ۲۰ نیروی راهداری تا پایان سالجاری مورد توجه قرار داده است.
سرپرست تیم راهداری رسالت سراوان ادامه داد: همچنین مقرر است در این بازده زمانی به منظور فراهم شدن تردد روان روستائیان منطقه و پیشگیری از جاری شدن سیلاب های احتمالی به سمت حدود ۳۰ روستا با جمعیت افزون بر ۳۰ هزار نفر تنقیه بیشاز ۱۲ دستگاه پل متوسط، تنقیه قنوها و لایروبی کانال های هدایت آب نیز توسط راهداران این تیم انجام شود.
وی بر ایمنی تردد کاربران جاده ای تاکید کرد و گفت: راهداران این تیم به منظور جلوگیری از بروز سوانح رانندگی ناشی از سقوط وسایل نقلیه به درون گرنه سخت گذر بلبل سراوان احداث جان پناه در محدوده پر خطر این گردنه را مورد توجه قرار دادند.
نظر شما