۱۷ اسفند ۱۳۹۹، ۱۹:۲۱
کد خبرنگار: 1449
کد خبر: 84255826
T T
۳ نفر

برچسب‌ها

معاون استاندار همدان: فرهنگ زیربنای رشد و توسعه ایران اسلامی است

همدان- ایرنا- معاون سیاسی و امنیتی استاندار همدان گفت: فرهنگ زیربنای رشد و توسعه کشور است و به واسطه داشتن فرهنگ غنی دینی توانستیم بر استکبار جهانی غلبه کنیم.

به گزارش ایرنا، «مصطفی آزادبخت» روز یکشنبه در آیین بهره‌برداری از کتابخانه عمومی پاسارگاد روستای ینگی‌کند ملایر اظهار داشت: اگرچه امکانات مالی ما با استکبار قابل مقایسه نیست، اما فرهنگ غنی و مردمی که از این فرهنگ درس گرفته‌اند، با هیچ جای دنیا قابل مقایسه نیست.

وی با تاکید بر اینکه به واسطه قدرت شهدا به این مرحله از عظمت، قدرت و عزت رسیده‌ایم گفت: کسانی که در عرصه اقتصادی فعال هستند، اقدامات فرهنگی که در راستای تداوم راه شهدا است، اجرا کرده و در توسعه فرهنگی تلاش نقش‌آفرینی می‌کنند.

معاون سیاسی و امنیتی استاندار همدان با اشاره به مشارکت بانک پاسارگاد در طرح‌های اقتصادی گفت: در حال حاضر در شهرک صنعتی جوکار ملایر یک واحد بزرگ صنعتی فروسیلیس با ظرفیت ۲۴ هزار تن و سرمایه‌گذاری ۴۵۰ میلیارد تومان با اشتغالزایی ۲۵۰ نفر در دست اجرا است که پایه‌های استقلال اقتصادی استان را چنین کارخانه‌هایی رقم می‌زنند.

آزادبخت در ادامه افزود: پاسارگاد از بانک‌های پیشتاز در عرصه‌های اقتصادی و اشتغالزایی و همچنین فعالیت های فرهنگی است و به بهترین شکل ممکن، خواسته‌های انقلاب را برآورده کرده است.

وی تصریح کرد: بانک پاسارگاد علاوه بر ایجاد فرصت‌های شغلی، اقدامات فرهنگی بزرگی را انجام داده که نیاز است همه بانک‌ها از آن الگو بگیرند.

معاون استاندار همدان ابراز امیدواری کرد: همه بانک‌ها و نهادهای اقتصادی ما با انجام کارهای فرهنگی ریشه‌دار همچون احداث کتابخانه، از بانک پاسارگاد الگو بگیرند و در عرصه فرهنگی و اقتصادی ورود کنند تا بتوانیم مسیر انقلاب را پرقدرت طی کنیم.

به گزارش ایرنا، کتابخانه عمومی روستای ینگی‌کند روز یکشنبه با حضور مدیرعامل بانک پاسارگاد و با اعتباری حدود ۸۰۰ میلیون تومان به بهره‌برداری رسید.

اخبار مرتبط

سرخط اخبار استان‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha