یاد شهید مدافع سلامت با کاشت نهال در شیراز گرامی داشته شد

شیراز- ایرنا- کارکنان و مسئولان بیمارستان نمازی شیراز به یاد سعید شفاعت شهید مدافع سلامت در فضای سبز این بیمارستان نهال کاشتند و از خدمات شهدای سلامت در فرایند مقابله با شیوع ویروس کووید ۱۹ قدردانی کردند.

بنا بر گزارش روز یکشنبه روابط عمومی مرکز آموزشی درمانی نمازی شیراز، در این آیین که با حضور خانواده سعید شفاعت شهید سلامت استان فارس برگزار شد، یاد و خاطره این فعال شهید عرصه سلامت گرامی داشته شد.  
سرپرست مرکز آموزشی درمانی نمازی در این آیین گفت:‌ خاطرات شهید حاج سعید شفاعت، همواره در ذهن‌ها باقی می‌ماند وهیچگاه فراموش نمی‌شود.
محمدصادق مسعودی از مدافعان سلامت مرکز آموزشی درمانی نمازی که همچون سرو راست قامت و استوار یکسال در مبارزه با بیماری کووید ۱۹ از جان خود گذشته‌اند، تشکر کرد.
«محمد شفاعت » فرزند این شهید عرصه سلامت نیز با همراهی دیگر اعضای خانواده، نهال سروی به یاد پدر در محوطه مرکز آموزشی درمانی نمازی کاشتند.
در ادامه این مراسم که به همت مدیریت فرهنگی و امور عمومی برگزار گردید دیگر مسئولان و کارکنان حاضر درمراسم به کاشت ۳۰ اصله نهال پرداختند.
در این مراسم از گذرگاه مدافعان سلامت بیمارستان نمازی شیراز بازدید شد.
آزاده نوئی مسئول امور عمومی بیمارستان نمازی در این باره گفت: این گذرگاه در راستای زیبا سازی محیط و شور ونشاط سازمانی و به همت خیرین نیک اندیش احداث شده است.

محمد نمازی، بیمارستان نمازی را در سال ۱۳۲۹ در شیراز پایه گذاری و برای حوزه درمان وقف کرد که اکنون در این محل فعالیت آموزشی و درمان همزمان با هم انجام می‌شود.

شهید سعید شفاعت

سعید شفاعت جانباز ایثارگر دفاع مقدس و مدافع سلامت استان فارس مهرماه ۱۳۹۹ بر اثر ابتلا به کرونا دعوت حق را لبیک گفت و به شهادت رسید.
شهید شفاعت از پرسنل و و کادر درمان بیمارستان نمازی شیراز بود و بر اثر ابتلا به کرونا به شهادت رسید.  شهید شفاعت جانباز شیمیایی بالای ۲۵ درصد دفاع مقدس بود.
این شهید متولد ۱۳۴۰ پس از نبرد در دفاع مقدس، با حضور در جبهه سلامت در ۵۹ سالگی به فیض شهادت نائل آمد.

اخبار مرتبط

سرخط اخبار استان‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha