۱۴ اسفند ۱۳۹۹، ۱۳:۳۳
کد خبرنگار: 3090
کد خبر: 84251948
T T
۶ نفر

برچسب‌ها

امام جمعه همدان: مراکز نیکوکاری از نظر کیفی توسعه یابد

همدان-ایرنا- نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه همدان با تاکید بر توسعه مراکز نیکوکاری از نظر کیفی گفت: امروز نیازمند جسارت مدیران در عرصه خدمت رسانی هستیم.

به گزارش ایرنا، حجت الاسلام والمسلمین "حبیب الله شعبانی موثقی" روز پنجشنبه در مراسم قدردانی از مراکز نیکوکاری همدان که با حضور "مرتضی بختیاری" رییس کمیته امداد کشور برگزار شد، با قدردانی از اقدامات و فعالیت های مجموعه کمیته امداد امام خمینی(ره)، اظهار داشت: یکی از مشکلاتی که در عرصه خدمت رسانی به نیازمندان با آن مواجه هستیم نبود یک انسجام در بین فعالان نیکوکاری است.

وی با اشاره به اینکه با انسجام در این فعالیت دیگر خانواده ای از قلم نخواهد افتاد و مشکلات کمتر خواهد بود افزود: ایجاد انسجام تنها با صرف گفتن و تاکید اتفاق نمی افتد بلکه لازم است تا به صورت برنامه ریزی دقیق و جامع پیگیر این کار باشیم و بهترین راه تحقق آن نیز همین مراکز نیکوکاری است.

نماینده ولی فقیه در استان همدان با بیان اینکه با پیدا کردن نقاط ضعف باید از آنها به عنوان فرصتی برای بالندگی استفاده کرد، گفت: افراد فعال در مراکز نیکوکاری خود باید مبلغ این کار باشند و فعالیت ها را برای مردم تبیین کنند.

حجت الاسلام والمسلمین شعبانی موثقی با اشاره به اینکه هیچگاه این موضوع مطرح نیست که نیازمندان به کجا مراجعه می کنند، خاطرنشان کرد: همه مراکز در یک مسیر برای دستیابی به هدف واحد در حال حرکت هستند و لذا آنچه در این راه مهم است، خدمت رسانی به نیازمندان است.

وی با تاکید بر اینکه باید قدرشناس این توفیق الهی باشیم، گفت: امام علی(ع) مرکز همه نیکوکاری های عالم است، و حضور فعالان این عرصه نیز به معنای آن است که در مسیر امیرالمؤمنین‌(ع) در حرکت هستند.

اخبار مرتبط

سرخط اخبار استان‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha