میزان اعتبار به هلال احمر، وزارت بهداشت و کشاورزی مشخص شد

تهران - ایرنا - نمایندگان مجلس شورای اسلامی در بررسی لایحه بودجه ۱۴۰۰ با میزان اعتبار اختصاص یافته برای جمعیت هلال احمر، وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی و صندوق بیمه محصولات کشاورزی موافقت کردند.

به گزارش خبرنگار پارلمانی ایرنا، نمایندگان مجلس شورای اسلامی روز چهارشنبه در نوزدهمین نشست بررسی لایحه بودجه ۱۴۰۰ و در جریان رسیدگی به بخش هزینه‌ای آن با تبصره ۱۳ و ردیف یک و ۲ این تبصره در ماده واحده لایحه بودجه موافقت کردند.

در تبصره ۱۳ لایحه بودجه ۱۴۰۰ آمده است: اجازه داده می‌شود از محل منابع تنخواه‌گردان موضوع بند (م) ماده (۲۸) قانون الحاق برخی مواد به قانون تنظیم بخشی از مقررات مالی دولت (۲) مصوب ۴ اسفندماه ۱۳۹۳ با اصلاحات و الحاقات بعدی اقدامات زیر صورت پذیرد.

در ادامه و در جزء یک این تبصره قید شده است: تا مبلغ ۵ هزار میلیارد ریال به جمعیت هلال ‌احمر جمهوری اسلامی ایران و تا مبلغ یک هزار و ۷۰۰ میلیارد ریال به وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی در قالب اعتبارات هزینه‌ای و تملک دارایی‌های سرمایه‌ای پرداخت شود.

همچنین در جزء ۲  تبصره ۱۳ بودجه نمایندگان مصوب کردند که در اجرای جزء (۱) بند (ب) ماده (۳۲) و همچنین بند (ث) ماده (۳۳) قانون برنامه ششم توسعه به ترتیب تا مبلغ ۳۰ هزار میلیارد ریال و تا مبلغ سه هزار و ۲۰۰ میلیارد ریال جهت پرداخت سهم دولت به صندوق بیمه محصولات کشاورزی به صورت نقدی و یا اسناد خزانه اسلامی( مدت یک سال) انجام شود.

اخبار مرتبط

سرخط اخبار سیاست

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha