۲۳ بهمن ۱۳۹۹، ۱۷:۱۸
کد خبرنگار: 1374
کد خبر: 84226351
T T
۰ نفر

برچسب‌ها

سرمربی فوتبال ذوب آهن روزهای آینده معرفی می شود

اصفهان- ایرنا- مدیر روابط عمومی باشگاه فرهنگی ورزشی ذوب آهن اصفهان گفت: سرمربی تیم فوتبال این باشگاه روزهای آینده و از طریق مبادی اطلاع رسانی این باشگاه معرفی می شود.

محمد مهدی رمضانی روز پنجشنبه به ایرنا گفت: تمامی موارد و مباحث مطرح شده در خصوص شروط مربیان برای عقد قرارداد با باشگاه ذوب آهن اصفهان کذب محض است. 

وی افزود: هنوز هیچ فردی به عنوان سرمربی آینده تیم ذوب آهن اصفهان تعیین نشده است.

وی اظهارداشت: مباحث مطرح شده گمانه زنی رسانه ای است و به محض قطعی شدن سرمربی تیم فوتبال ذوب آهن و عقد قرارداد از طریق مبادی رسمی خبری باشگاه به اطلاع اصحاب رسانه خواهد رسید.  

عصر روز یکشنبه هفته جاری باشگاه ذوب آهن اعلام کرد: با توجه به عدم تحقق اهداف تعیین شده در متن قرارداد با رحمان رضایی در خصوص کسب حداقل ۱۱ امتیاز در پنج مسابقه و عدم حصول نتایج مدنظر، هیأت مدیره باشگاه ذوب آهن اصفهان پس از بررسی تمام موارد و با توجه به نارضایتی هواداران ذوب آهن تصمیم به قطع همکاری با سرمربی این تیم کرد.  

هنوز سرمربی جدید ذوب آهن اصفهان تعیین نشده اما پس از بررسی گزینه های مدنظر سرمربی جدید تیم ذوب آهن به زودی اعلام خواهد شد.

به گزاش ایرنا، رحمان رضایی در فصل جاری سرمربی تیم ذوب آهن اصفهان را بر عهده گرفت و از ۱۴ بازی فقط یک برد کسب کرد و با ۱۱ امتیاز در رده چهاردهم لیگ برتر قرار دارد.

جمعه گذشته تیم ذوب آهن با هدایت رحمان رضایی شهرآورد اصفهان را با نتیجه سه بر یک شکست خورد.

سرخط اخبار استان‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha