پیروزی فرش‌آرا مشهد در حساس‌ترین دیدار گروه «ب» لیگ برتر فوتسال

تهران- ایرنا- تیم‌های فرش‌آرا مشهد و ملی حفاری اهواز هفته دهم لیگ برتر فوتسال را با پیروزی پشت سر گذاشتند. فرش آرا با این برد به صدر جدول گروه ب صعود کرد.

به گزارش ایرنا، هفته دهم دور برگشت لیگ برتر فوتسال امروز (پنجشنبه) از ساعت ۱۵ با انجام سه دیدار از گروه ب پیگیری شد.

در نخستین دیدار گروه ب لیگ برتر فوتسال تیم‌های فرش آرا مشهد و سن ایچ ساوه به مصاف یکدیگر رفتند که در نهایت تیم مشهدیتوانست با نتیجه پنج بر سه حریف خود را شکست داده و به صدر جدول این گروه صعود کند.

در دومین دیدار این گروه تیم‌های ملی راگا شهر ری و حفاری اهواز با یکدیگر روبرو شدند که در نهایت تیم حفاری توانست با نتیجه چهار بر دو میزبان خود را از پیش رو بردارد. 

سومین دیدار این گروه نیز بین ۲ تیم ایمان شیراز و کوثر اصفهان برگزار شد که در پایان، این دیدار جذاب با نتیجه پنج بر پنج به تساوی انجامید.

تیم مس سونگون در این هفته استراحت داشت. تیم فوتسال فرش آرا با ۲۰ امتیاز و یک بازی بیشتر نسبت به مس سونگون، صدرنشین این گروه است. 

فصل جدید لیگ برتر فوتسال در قالب دو گروه هفت تیمی برگزار می‌شود. این مسابقات به صورت رفت و برگشت است و در نهایت سه تیم برتر هر گروه صعود کرده و با یکدیگر برای قهرمانی رقابت می‌کنند.

در دیگر گروه این رقابت‌ها تیم‌های گیتی‌پسند اصفهان، شهروند ساری، منصوری قرچک، کراپ الوند، مقاومت البرز، فردوس قم و اهورا بهبهان با یکدیگر همگروه هستند. مقاومت البرز نیز با ۱۹ امتیاز و یک دیدار بیشتر نسبت به گیتی پسند در صدر جدول گروه الف قرار دارد.

سرخط اخبار ورزش

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha