۲۰ بهمن ۱۳۹۹، ۱۹:۴۵
کد خبر: 84222810
T T
۲ نفر

برچسب‌ها

معاون استاندار: ۸۰۰ خدمت در قم به‌صورت غیرحضوری ارائه می‌شود

قم - ایرنا - معاون توسعه مدیریت و منابع استانداری قم گفت: درمجموع حدود ۸۰۰ خدمت به‌صورت غیرحضوری و از بستر فضای مجازی و سامانه‌های الکترونیکی در این استان ارائه می‌شود.

محمدرضا گروسی روز دوشنبه در پنجمین جلسه شورای اداری استان قم در سالن کرامت استانداری افزود: بسترسازی برای پیشبرد دولت الکترونیک یکی از هدف گذاری های مهم استان قم طی دو سال گذشته بوده است.

وی گفت: به همین مظنور تهیه بانک اطلاعات و فرآیندهای بین دستگاهی، تهیه بانک جامع اطلاعات و تهیه بانک اطلاعات قوانین و مقرارات نظام اداری انجام شده است.

وی اظهار داشت: قم با پیاده سازی ۹۹ درصدی پروژه جی نف یکی از استان های پیشرو در سطح کشور معرفی شده است.

وی یادآور شد: حدود ۲۴ میلیون تراکنش اداری از ابتدای سال جاری در استان قم رخ داده که گام بزرگی در ورود عملی به عرصه دولت الکترونیک است.

۴۹ درصد کل اعتبارات استان قم تخصیص یافته است

رییس سازمان برنامه و بودجه قم نیز اظهار داشت: سند راهبردی آمایش استان در افق ۱۴۱۴ یکی از مهمترین اسنادی است که در برنامه ریزی های کلان استان مورد توجه است.

محمود نوربخش اضافه کرد: ۳۳۱ میلیارد تومان اعتبارات قم در سال جاری بوده که تاکنون ۱۶۴ میلیارد تومان از اعتبارات مصوب تخصیص یافته که ۴۹ درصد کل اعتبارات است.

وی بیان کرد: تاکنون هزار و ۱۶ میلیارد تومان درآمدهای پیش بینی شده قم در سال ۹۹ محقق شده که بیشتر از درآمدهای مورد انتظار در ابتدای سال جاری بوده است.

وی اظهار داشت: تا جایی که ممکن است تلاش می کنیم از ظرفیت اوراق تسویه فقط برای پرداخت بدهی های دولت استفاده کنیم.

روند بستری در قم با شیب ملایمی در حال اوج گیری است

رییس دانشگاه علوم پزشکی قم نیز در ادامه این جلسه بیان داشت: قم به دلیل تک شهرستانی بودن دارای تراکم، تجمع و تردد بسیار زیادی است و از طرفی هم این استان محور مواصلاتی ۱۷ استان کشور است.

محمدرضا قدیر خاطرنشان کرد: روند بستری در مراکز درمانی قم با شیب ملایمی در حال اوج گیری است و تعداد تست های مثبت کرونا در مراکز سرپایی نیز صعودی است.

به گفته وی، قم از نظر بستری بیماران کرونایی در حال حاضر در رتبه سی ام کشور قرار دارد و از نظر میزان فوتی های کرونایی هم از ۱۰ روز گذشته هیچ مورد مرگ کرونا مثبت در این استان ثبت نشده است.

رییس دانشگاه علوم پزشکی قم ابراز داشت: قم از نظر تعداد فوتی های کرونا مثبت در حال حاضر در بهترین و مطلوب ترین وضعیت در سطح کشور قرار دارد.

قدیر اظهار کرد: وضعیت بروز کرونا همچنان در شهرک پردیسان قم بیشتر از سایر مناطق استان است هرچند وضعیت این بیماری در پردیسان نیز آبی است.

وی تاکید کرد: راه اندازی بیمارستان ۲۳۰ تختخوابی امیرالمومنین(ع) در ۸ طبقه به متراژ ۲ هزار و ۱۵۰ متر یکی از اقدامات مهم از ابتدای شیوع کرونا در این استان است.

قدیر یادآور شد: از ابتدای شیوع کرونا حدود ۹۳۰ نفر به کارکنان دانشگاه علوم پزشکی و مراکز درمانی قم اضافه شده اند.

رییس دانشگاه علوم پزشکی قم عنوان کرد: استقبال از نقاهتگاه های بیماران کرونایی در قم مطلوب نیست.

قدیر اظهار داشت: دانشگاه علوم پزشکی قم طی روزهای گذشته از نظر علمی و عملکردی از تیپ ۳ به تیپ ۲ ارتقا یافته و در بین ۸ دانشگاه برتر علوم پزشکی کشور قرار گرفته است.

اخبار مرتبط

سرخط اخبار استان‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha