۲۰ بهمن ۱۳۹۹، ۱۴:۲۹
کد خبرنگار: 2239
کد خبر: 84222075
T T
۰ نفر

برچسب‌ها

اثر نمایشی کرج به مرحله پایانی جشنواره فجر راه یافت

کرج - ایرنا - نمایش رادیویی «مجلس سیاه و دختر سلطان » کاری از سازمان فرهنگی اجتماعی و ورزشی شهرداری کرج به نویسندگی و کارگردانی عبدالرضا یعقوبی به مرحله پایانی سی و نهمین جشنواره بین المللی تئاتر فجر راه یافت.

محسن موسیوند رییس اداره امور فراغت سازمان فرهنگی اجتماعی و ورزشی شهرداری کرج روز دوشنبه به خبرنگار ایرنا گفت :  نمایش رادیویی «مجلس سیاه و دختر سلطان» با اجرای فاخر توانسته از بین ده ها اثر به مرحله پایانی این رویداد بزرگ هنری راه یابد.

وی ادامه داد: این نمایش رادیویی به نویسندگی و کارگردانی عبدالرضا یعقوبی و حمایت سازمان فرهنگی اجتماعی ورزشی شهرداری کرج، در مرحله پایانی نیز توانست با یک اجرای منظم و خوب مورد پسند مخاطبان قرار گیرد.

موسیوند گفت : «مجلس سیاه و دختر سلطان» در اجرای آخر مورد ارزشیابی داوران مطرحی چون بهزاد فراهانی قرار گرفت و امید آن می رود تا جوایز متعددی را در بخش های مختلف کسب نماید.

وی بیان داشت: این نمایش که وقایع مختلف کشور تا پیش از انقلاب را بیان می کند، با حضور هنرمندان مطرح البرزی مانند حمیدرضا معدنکن، حامد نساج بخارایی، ندا قربانیان و دنیا نقیبی در محل خانه تئاتر تهران و با رعایت پروتکل های بهداشتی اجرا شد.

سرخط اخبار استان‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha