۱۹ بهمن ۱۳۹۹، ۱۴:۰۷
کد خبرنگار: 1762
کد خبر: 84220749
T T
۰ نفر

برچسب‌ها

هفت طرح برق‌رسانی در مراغه به بهره‌برداری رسید

۱۹ بهمن ۱۳۹۹، ۱۴:۰۷
کد خبر: 84220749
هفت طرح برق‌رسانی در مراغه به بهره‌برداری رسید

مراغه - ایرنا - همزمان با هشتمین روز از دهه مبارک فجر هفت طرح برق‌رسانی در مجموع با هزینه سه میلیارد تومانی و شعبه کارگزاری بانک سامان در حوزه بورس کالا و انرژی در مراغه به بهره‌برداری رسید.

معاون استاندار و فرماندار ویژه شهرستان مراغه روز یکشنبه در آیین بهره‌برداری از این طرح‌ها، اظهار داشت: احداث خط ۲۰ کیلو ولت و پست هوایی ۱۰۰ کیلوولت آمپر محله «بلاغلی» با ۲۰۰ میلیون تومان، احداث خط ۴۰۰ ولت و پست هوایی ۱۰۰ کیلو ولت آمپر روستای طالبخان با ۱۵۰ میلیون تومان و احداث خط فشار متوسط زمینی و پست هوایی ۲۰۰ کیلوولت آمپر محله «آشاغا کوچه» با ۲۰۰ میلیون تومان هزینه از جمله این طرح‌هاست.

سیدعلی مسوی اضافه کرد: از دیگر طرح‌های افتتاحی روز جاری می‌توان به احداث کابل فشار ضعیف زمینی و هوایی به آپارتمان‌ها و درخواست برق متقاضیان شهری با یک میلیارد و ۲۰۰ میلیون تومان، احداث کابل فشار ضعیف هوایی به درخواست متقاضیان روستایی با ۶۰۰ میلیون تومان، طرح بهسازی مناطق آلوده به برق غیرمجاز و احتمال سرقت تجهیزات با ۴۰۰ میلیون تومان و تبدیل شبکه سه‌سیم مسی به کابل خودنگهدار در مناطق مختلف روستایی با ۲۵۰ میلیون تومان هزینه اشاره کرد.

به گفته وی همچنین در این روز دفتر کارگزاری بانک سامان در مکانی به مساحت ۲۰۸ مترمربع و با اشتغالزایی برای ۱۶ نفر به صورت مستقیم راه‌اندازی شد.

فرماندار مراغه بیان کرد: تالار اختصاصی معاملاتی، باشگاه مشتریان و اتاق مشاوره بورس کالا و انرژی از جمله خدمات این دفتر به شمار می‌رود.

شهرستان مراغه با حدود ۲۶۸ هزار نفر جمعیت در ۱۲۷ کیلومتری تبریز، مرکز آذربایجان‌شرقی قرار دارد.

اخبار مرتبط

سرخط اخبار استان‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha