دومین دوره مسابقات فوتبال آینده‌نگر شهر تهران آغاز شد

تهران- ایرنا- معاون سازمان ورزش شهرداری تهران گفت: دومین دوره مسابقات فوتبال آینده‌نگر (کودکان کار) پسر شهر تهران با شرکت ۲۲ تیم و به میزبانی منطقه ۱۲ شهرداری تهران آغاز شد.

حیدر سلیمانی شامگاه چهارشنبه به در گفت و گو با خبرنگار ایرنا افزود: این مسابقات به مناسبت دهه فجر و زنده نگه داشتن یاد و خاطره زنده یاد مهرداد میناوند آغاز شد که که بیش از ۲۲۰ پسر(۲۲تیم) کمتر از ۱۶ سال در آن شرکت دارند.

وی گفت: این مسابقات با هدف حمایت از ورزش کودکان کم‌َبرخوردار و ایجاد نشاط و شادی برای این کودکان با همکاری سازمان ورزش، مناطق ٢٢گانه شهرداری تهران، شورای اسلامی شهر تهران و کمیته ملی ورزش و تربیت بدنی کمیسیون ملی یونسکو ایران برگزار می‌شود.  

به گفته معاون ورزش سازمان ورزش شهرداری تهران، در این رقابت ها تیم ها به صورت دوره ای (۴ گروهه) و حذفی تا پایان امسال با یکدیگر به رقابت خواهند پرداخت.  

سلیمانی افزود: در این برنامه افتتاحیه پیراهنی منقش به عکس مهرداد میناوند به امضا ۲۲۰ بازیکن آینده ساز رسید که پس از آن نیز به خانواده محترم میناوند اهدا خواهد شد.  

این مسئول بیان کرد که نفرات برتر توسط کارشناسان و استعدادیابان به تیم های لیگ برتری معرفی خواهند شد.  

 به گزارش ایرنا، در این مراسم افتتاحیه شاه میر معاون اجتماعی و فرهنگی منطقه ۱۲ و علی خسروی مشاور سازمان ورزش و پیشکسوت داوری فوتبال و با حضور تیم هایی منتخب از شرکت کنندگان با رعایت کلیه پروتکل های بهداشتی در زمین چمن آتش نشان منطقه۱۲ برگزار شد.

سلیمانی همچنین از برگزاری طرح دوشنبه های ورزشی طناب زنی پس از وقفه یکساله کرونا در سطح پایتخت خبرداد و گفت: چهل و پنجمین دوشنبه ورزشی با حضور ۷۰ علاقه مند در دریاچه چیتگر با رعایت پروتکل های بهداشتی و فاصله اجتماعی برگزار شد.

وی اضافه کرد: در صدد هستیم تا این برنامه را در فضاهای باز بوستانی و پارکی پایتخت با رعایت بهداشت ادامه دهیم.  

اخبار مرتبط

سرخط اخبار استان‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha