۱۶ بهمن ۱۳۹۹، ۸:۰۴
کد خبرنگار: 3028
کد خبر: 84209999
T T
۰ نفر

برچسب‌ها

نساجی با طلسم ۶۶ روزه به استقلال رسید؛ ۱۰ تایی نمی‌شوم

تهران- ایرنا- تیم فوتبال نساجی در ۹ دیدار اخیر خود در لیگ برتر رنگ برد را ندیده و برای شکستن این طلسم به ورزشگاه آزادی خواهد آمد.

به گزارش ایرنا، تیم فوتبال نساجی مازندران در چارچوب هفته چهاردهم رقابت‌های لیگ برتر فوتبال ایران باید روز جمعه از ساعت ۱۷ در ورزشگاه آزادی به مصاف میزبان خود استقلال برود. این دیدار در حالی به انجام می‌رسد که نماینده مازندران در رده پانزدهم قرار دارد.

نساج‌ها تا پایان هفته سیزدهم تها ۹ امتیاز را به دست آورده‌اند. آنها تا پایان هفته چهارم هفت امتیاز گرفتند و از هفته پنجم تا سیزدهم تنها ۲ امتیاز عایدشان شد. این یعنی این تیم پرهوادار در ۹ بازی اخیر خود هیچ بردی را به دست نیاورده و هفت باخت و ۲ تساوی به دست آورده است. در این مدت تنها پرسپولیس و ماشین‌سازی موفق به شکست این تیم نشده‌اند. از این تعداد مسابقه، هفت دیدار را وحید فاضلی سرمربیگری کرده و ۲ دیدار پایانی را مجید جلالی سکانداری کرده است.

مجید جلالی با حضورش نتوانسته کمکی به نساجی در بحث نتیجه‌گیری داشته باشد. شکست یک بر صفر برابر شهرخودرو و سپس سه بر ۲ مقابل ذوب‌آهن اصفهان ماحصل کار آقا معلم در ابتدای کارش بوده است. او به عنوان سرمربی نساجی در بازی برگشت لیگ هجدهم مقابل استقلال در ورزشگاه آزادی با یک گل شکست خورد.

حالا نساجی برای فرار از قعر جدول می‌بایست بعد از ۶۶ روز بار دیگر به برتری برسد. پیروزی یک بر صفر مقابل نفت مسجدسلیمان در هفته چهارم و در تاریخ ۱۱ آذرماه، آخرین پیروزی این تیم بوده و حالا باید دید این طلسم شکسته خواهد شد یا باید شاهد دهمین بازیِ متوالیِ بدون برد نساجی در لیگ برتر باشیم.

نساجی در لیگ هجدهم تا پایان هفته سیزدهم ۱۲ امتیازی بود. آنها دست بر قضا در لیگ نوزدهم نیز تا پایان این هفته ۱۲ امتیاز گرفته بودند و حالا نسبت به ۲ فصل قبل، سه امتیاز کمتر جمع‌آوری کرده‌اند. نساجی در ۲ فصل قبل نتوانسته بازی‌های هفته چهاردهم خود را ببرد اما اگر این اتفاق رخ ‌دهد، می‌تواند به آمار فصل پیش خود برسد.

در پایان باید بگوییم که شاگردان مجید جلالی در این فصل در خارج از خانه پنج باخت و یک برد را داشته‌اند و تنها ماشین‌سازی را پایین‌تر از خود می‌بینند. استقلال هم در دیدارهای خانگی با سه برد، ۲ تساوی و یک باخت ۱۱ امتیاز گرفته و در رده هفتم از این حیث قرار دارد. تنها باخت خانگی مقابل سایپا رقم خورد.

اخبار مرتبط

سرخط اخبار ورزش

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha